English

ابوالقاسم دانش:

همکاری بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی بسیجی مشهدی در امر واکسیناسیون کرونا

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: دانشجویان بسیجی در تمامی عرصه‌ها از جمله مبارزه با بحران کرونا خوش درخشیدند و ثبت ۶۰۰ هزار دُز تزریق واکسن کرونا توسط دانشجویان دانشگاه اقدام قابل توجهی بوده است.

همکاری بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی بسیجی مشهدی در امر واکسیناسیون کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابوالقاسم دانش مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری عنوان کرد: بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی بسیجی این دانشگاه در امر واکسیناسیون کرونا مشارکت داشتند و این افراد ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا به گروه‌های هدف بالای ۱۲ سال تزریق کردند.

دانش در ادامه این خبر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام هفته بسیج از ۲۸ آبان آغاز شده و تا ۵ آذر ماه ادامه می‌یابد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: در ایام هفته بسیج برنامه‌های متعددی توسط مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آن برگزاری جشن تزریق ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط دانشجویان بسیجی بوده.

وی در ادامه متذکر شد: در این مراسم که در نخستین روز از هفته بسیج برگزار شد از بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی بسیجی مشارکت‌کننده تجلیل شد که از این تعداد حدود ۱۵۰ نفر به نمایندگی از دانشجویان فعال امر واکسیناسیون کرونا حضور داشتند تا دستورالعمل‌های بهداشتی در محل برگزاری مراسم به بهترین شکل ممکن رعایت شود.

 مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: ثبت ۶۰۰ هزار دُز تزریق واکسن کرونا اقدام قابل توجهی بوده که توسط دانشجویان دانشگاه انجام شده است و  دانشجویان مشارکت‌کننده در امر واکسیناسیون کرونا در ۵ مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی، عطار، بازار ملل، مشهد مال و امام رضا (ع) حضور دارند، مراکزی که توسط دانشجویان بسیجی که فعالیت‌های فرهنگی بسیاری در دانشگاه دارند مدیریت شده بود.

 دانش در خاتمه یادآور شد: دانشجویان بسیجی در تمامی عرصه‌ها از جمله مبارزه با بحران کرونا خوش درخشیدند و عملکرد تک‌تک بسیجیان به‌ویژه دانشجویان بسیجی در ایام همه‌گیری بیماری کرونا در مسیر خدمت‌رسانی شایسته به مردم و مقابله با این بیماری، افتخارآفرین بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه