English

رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» در کرمانشاه

طی مراسمی تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب ارزشمند «تنها گریه کن» که روایت زندگی اشرف السادات منتظری مادر شهید محمد معماریان است، بصورت همزمان در سراسر کشور رونمایی شد.

رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب "تنها گریه کن" همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» در کرمانشاه  که بصورت همزمان با آیین ملی تجلیل از مادران شهدا و نویسندگان کتاب های مرتبط با دفاع مقدس برگزار شد، ابراز داشت: تکریم مفهوم ایثار و شهادت ویژگی های خاصی دارد، از جمله اینکه محدود به تاریخ و زمان نیست.

فاضلی با تاکید بر اینکه فرهنگ شهادت در هر برهه ای از تاریخ مورد تکریم بوده، خاطرنشان ساخت: این مفهوم محدود به محدوده تاریخی خاص و یا جغرافیای خاصی نیست و در همه جای دنیا این مفهوم ارزش دارد.

وی تکریم فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز نسل آینده دانست و افزود: افرادی که جان خود را برای حفظ ارزش ها و زندگی دیگران فدا کردند نیازی به این مراسم و نامگذاری ها و ... ندارند و برپایی این مراسم و نگاشتن کتاب ها و تولید آثار صوتی و تصویری از این فداکاری ها تنها برای نسل آینده است که بدانند چه فداکاری هایی صورت گرفته که این آب و خاک به دست آنها برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه