English

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

خانواده شهدا با صبر و پایداری موجب یاس و ناامیدی دشمنان شدند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر گفت:‌ خانواده معظم شهدا با صبر و پایداری خود موجب یاس و ناامیدی دشمنان این ملت شده‌اند.

خانواده شهدا با صبر و پایداری موجب یاس و ناامیدی دشمنان شدند

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه روز چهارشنبه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی که به استان هرمزگان سفر کرده است، با حضور در منزل شهید اهل سنت صالح ملاحی لافتی از شهدای مفقود الاثر دفاع مقدس ، از پدر و مادر این  شهید بزرگوار تجلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب دراین دیدار که مدیر امور اهل سنت و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان نیز حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و از خانواده‌ معزز شهدا بعنوان چشم و چراغ ملت ایران یاد کرد که با صبر و پایداری خود موجب یاس و ناامیدی دشمنان این ملت شده اند.

 امروز همایش هفته وحدت هم اکنون با حضور سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و نماینده سرپرست حجاج ایرانی، مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و دیگر مسوولان و علمای شیعه و اهل سنت هرمزگان و قشم در شهر لافت قشم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا باوقار مسوول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان در این همایش گفت: تجربه قرن‌های گذشته همواره نشان دهنده این موضوع بوده و تاریخ گویای این است که هرگاه امت اسلام در کنار هم قرار گرفتند، به سمت عزت و اقتدار رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج  ایران با حضوردر گلزار شهدای شهر لافت قشم نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با حضور بر مزار ۳ شهید اهل سنت دفاع مقدس درشهرلافت قشم ، مقام شهدای این شهر را با قرائت فاتحه و نثار گل ارج نهاد و مزارمطهر این شهیدان عطر افشانی و غبار روبی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی