English

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی:

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با آیت الله نوری همدانی و جوادی آملی

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها در حرم مطهر امام رضا(ع) با همکاری و تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا صورت می‌گیرد.

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با آیت الله نوری همدانی و جوادی آملی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با آیات عظام نوری همدانی و جوادی آملی در قم عنوان کرد: همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها در حرم مطهر امام رضا(ع) با همکاری و تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا و حفظ دستور‌های بهداشتی و با نظارت کارشناسان صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام مروی در دیدار‌ با آیات عظام گزارشی از اقدامات آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع کرونا برای دستگیری از محرومان و نیازمندان ارائه کرد.

آیت الله نوری همدانی هم در این دیدار، خدمت رسانی به زائران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را توفیقی بزرگ دانست و ابراز کرد: اقدامات آستان قدس در خدمت رسانی به زائران بسیار والا و مهم است و توفیق بزرگی بوده است که به آن نائل شده اید.

این مرجع تقلید جهان تشیع حوزه علمیه مشهد را از مراکز علمی درخشان و تاثیرگذار در تربیت طلاب و اساتید برجسته علوم دینی معرفی و بر تقویت این پایگاه تاکید کرد.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اهمیت حفظ هوشیاری و وحدت کشور‌های اسلامی در برابر این توطئه ها‌ی دشمنان تصریح کرد: اندیشمندان جهان اسلام و علما در آگاه سازی مردم با انواع این توطئه‌ها نقش بسیار موثری دارند.

 دیدار‌ تولیت آستان قدس رضوی با آیات عظام

آیت الله جوادی آملی هم در دیدار تولیت آستان قدس رضوی، با قدردانی از توجه و خدمت‌رسانی‌های آستان قدس رضوی به جایگاه علمی مشهد مقدس به علت وجود مرقد شریف عالم آل محمد(ص) گفت: باید با مدیریت صحیح و همت بلند از همه ظرفیت‌ها برای آن که حوزه علمیه مشهد جایگاه خود را پیدا کند استفاده کرد.

این مرجع تقلید جهان تشیع اظهار کرد: در گذشته عالمان و مشاهیر علمی بزرگی در حوزه مشهد تربیت شدند که آثار ارزشمندی از آنها به یادگار مانده که لازم است این مشاهیر مدفون در حرم مطهر رضوی معرفی شوند.

آیت الله جوادی آملی یادآور شد: حفظ وحدت آحاد جامعه اسلامی و مسلمانان برای مقابله با حربه‌های استکبار جهانی ضروری می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه