English

سردار قربان زاده:

میزان کشف جرایم در خراسان رضوی بیش از ۷۸ درصد است

جانشین انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: روزانه بیش از ۱۵ هزار تماس و مطالبه مردمی از طریق سامانه ۱۱۰ واصل می‌شود که بیش از ۴۰ تا ۵۰ درصد آن منجر به عملیات می‌شود.

میزان کشف جرایم در خراسان رضوی بیش از ۷۸ درصد است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار ابراهیم قربان زاده جانشین انتظامی خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خلیل آباد عنوان کرد: با اشراف اطلاعاتی و انتظامی در نقاط مختلف استان بیش از ۷۸ درصد جرایم منجر به کشف می‌شود،

سردار قربان زاده در ادامه این سخنان اضافه کرد: پیشگیری از وقوع جرایم وظیفه تک تک دستگاه‌ها و مردم است، ولی در برخی اوقات به دلیل سهل انگاری رخ می‌دهد که بعد از آن کار پلیس آغاز می‌شود.

جانشین انتظامی خراسان رضوی همچنین افزود: امروزه بیش از ۹۵ قتل‌ها کشف و مابقی قتل‌ها شناسایی می‌شود، تصریح کرد: وقوع قتل‌ها معمولاً به جز موارد نادر، قتل‌های محله ای، خانگی و یا خانوادگی است.

وی در ادامه متذکر شد: روزانه بیش از ۱۵ هزار تماس و مطالبه مردمی از طریق سامانه ۱۱۰ واصل می‌شود که بیش از ۴۰ تا ۵۰ درصد آن منجر به عملیات می‌شود.

سردار قربان زاده یادآور شد: امروز امنیت پایدار در حد اعلا در استان خراسان رضوی در کنار مرز‌های مشترک وجود دارد و نیروی انتظامی در نظرسنجی‌ها در رده اول و دوم رضایت مندی مردم قرار دارد و ناجا تنهاترین سازمانی است که بیشترین تماس را با مردم دارد.

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد نیز در این مراسم اظهار کرد: تامین نظم و امنیت آسایش عمومی بر اساس قانون بر عهده نیروی انتظامی است و پلیس در حوزه جامعه محوری به این مفهوم نزدیک می‌کند که پلیس در کنار و همراه مردم است تا بتوانیم به یک کنترل اجتماعی دست پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه