English

محمد کریمی:

کشف و ضبط ۱۶ دستگاه ماینر غیر مجاز در تایباد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد: از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان تایباد، ۱۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در تعدادی واحد صنفی، چاه‌های کشاورزی، باغ ویلا و واحد مسکونی کشف و ضبط شده است.

کشف و ضبط ۱۶ دستگاه ماینر غیر مجاز در تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد کریمی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد در خبری اعلام کرد: تعداد ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال یا ماینر در تایباد کشف و ضبط شد.

کریمی در ادامه این خبر متذکر شد: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال توسط افراد سودجو در یک واحد صنفی دستور پیگیری موضوع صادر شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد همچنین اظهار کرد: کارآگاهان پس از تکمیل تحقیقات پرونده با در دست داشتن مجوز قضایی از محل بازرسی کردند و دستگاه‌های ماینر را به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری این افراد سودجو تاکید کرد و گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شد.

 کریمی در خاتمه همچنین خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان ۱۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده است: از ابتدای سال جاری نیز تعداد ۱۱۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در تعدادی واحد صنفی، چاه‌های کشاورزی، باغ ویلا و واحد مسکونی کشف و ضبط شد که در این ارتباط نیز تعداد هفت متهم با تشکیل هفت پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه