English

سرهنگ حسین احمدی:

کشف ۱۰دستگاه ماینر قاچاق در کاشمر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر بیان کرد: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی محل استفاده از این دستگاه‌ها را که در یک کارگاه در شهرک صنعتی شهرستان کاشمر بود را شناسایی کردند.

کشف ۱۰دستگاه ماینر قاچاق در کاشمر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در خبری اعلام کرد: کشف ۱۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش صدها میلیون تومان در کاشمر.

سرهنگ احمدی در ادامه این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر بهره برداری افراد سودجوء از تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال، پیگیری موضوع سریعا در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر همچنین متذکر شد: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی محل استفاده از این دستگاه‌ها را که در یک کارگاه در شهرک صنعتی شهرستان کاشمر بود را شناسایی کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار داده و تعداد ۱۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف و در این زمینه یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی در خاتمه تاکید کرد و گفت: برابر اعلام نظریه کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده ۴۰۰میلیون تومان برآورد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه