English

توسط آموزش و پرورش بلده صورت گرفت:

اهدای۴۳۰ بسته آموزشی کیف و لوازم تحریر به دانش آموزان

اهدای بسته آموزشی کیف و لوازم تحریر به دانش آموزان منطقه بلده با حضور مقامات و مسئولین شهری با آغاز سال تحصیلی جدید انجام شد.

اهدای430 بسته آموزشی کیف و لوازم تحریر به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، با مساعدت حوزه مقاومت امام حسین (ع) و آموزش و پرورش منطقه بلده در قالب کمک های مؤمنانه 430 بسته تحصیلی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای تمامی مقاطع تحصیلی منطقه با حضور فرماندهی نیروی مقاومت سپاه نور، بخشدار بلده، رئیس آموزش و پرورش منطقه بلده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و رئیس شورای بخش جهت اهدا به دانش آموزان رونمایی شد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بلده با بیان اینکه امروز آرامش دادن به خانواده های محترم و دانش آموزان عزیز باید جزء اولویت کاری همگان قرار گیرد، اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش بسیار اساسی در آموزش، تعلیم، تربیت و همیاری و کمک رسانی به دانش آموزان مناطق محروم دارد.

ابراهیم حسن پور با بیان اینکه همواره برای حل مسائل دانش آموزان دغدغه داشتیم و برای به حداقل رساندن آن به کمک دستگاه‌های دیگر نیازمندیم، ادامه داد: آموزش و پرورش همه ساله در ایام بازگشایی مدارس، مناسبت های مهم، مراسم های مذهبی و حتی در طول سال تحصیلی از لحاظ ارتقاءی سطح درسی، تهیه لوازم التحریر، بسته های فرهنگی و... به دانش آموزان نیازمند یاری رسانی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه