English

امیر غلامرضایی:

تیم دوچرخه سواران خراسان رضوی قهرمان کشور شدند

دبیر هیات دوچرخه‌ سواری خراسان رضوی بیان کرد: این مسابقات از ۲۲ شهریور به مدت سه روز در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در این مسابقات علاوه بر سه تیم برتر، دوچرخه سواران استانهای دیگر کشور نیز حضور داشتند.

تیم دوچرخه سواران خراسان رضوی قهرمان کشور شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر غلامرضایی دبیر هیات دوچرخه‌ سواری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تیم دوچرخه‌ سواری خراسان رضوی در مسابقات پیست قهرمانی بزرگسالان کشور با کسب ۱۰۶۰ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.

غلامرضایی در ادامه این خبر افزود: تیم دوچرخه‌سواری این استان در مسابقات پیست قهرمانی بزرگسالان کشور با کسب ۱۰۶۰ امتیاز و با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد.

دبیر هیات دوچرخه‌ سواری خراسان رضوی همچنیثن ادامه داد: بعد از تیم خراسان رضوی، تیم استان البرز با ۸۳۶ امتیاز دوم شد و تیم استان تهران با ۸۲۷ امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این مسابقات از ۲۲ شهریور به مدت سه روز در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در این مسابقات علاوه بر سه تیم برتر، دوچرخه سواران استانهای کرمان، گیلان، آذربایجان شرقی، لرستان، گلستان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان، اصفهان، کردستان و قزوین نیز شرکت داشتند.

دبیر هیات دوچرخه‌ سواری خراسان رضوی ادامه داد: مهدی روزبهانه، محمد دانشور، امیرحسین محمدی، مسعود مهدوی، حسن حصاری و مسعود پورهمتی به عنوان رکابزنان تیم استان با مربیگری محمد خدیوزاده در این مسابقات با رقبای خود مسابقه دادند.

غلامرضایی در خاتمه خاطر نشان کرد: ۲۵۰ دوچرخه سوار سازمان یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه