English

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن مازندران:

بیش از هزار واحد مسکن محرومان تحویل داده شد

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: از 2 هزار واحد سهمیه ساخت مسکن محرومان مازندران ابلاغی از یکسال گذشته به استان، تاکنون بیش از هزار خانه تحویل محرومان استان شد.

بیش از هزار واحد مسکن محرومان تحویل داده شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام محمد صادق سلیمانی کوتنائی اظهار داشت: از 2 هزار واحد سهمیه ساخت مسکن محرومان مازندران ابلاغی از یکسال گذشته به استان، تاکنون بیش از هزار خانه تحویل محرومان استان شد و بقیه نیز در مراحل ساخت قرار دارد.

وی ادامه داد: ساخت این خانه‌ها از نیمه دوم پارسال آغاز شد که در این مدت بیش از هزار واحد تحویل نیازمندان استان که عمدتاً زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و نیازمندان شناسایی شده توسط شورا و دهیاری روستا‌ها و شهر‌ها تحویل شد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه تعهد پایان ساخت این واحد‌ها یکساله بوده و با توجه به نوسانات قیمت‌ها حداقل تا پایان سال 1400 تحویل افراد نیازمند شود، تصریح کرد: ساخت حدود هزار واحد دیگر اکنون در مرحله پایان سقف، دیوارچینی و کار‌های درون خانه است و قطعاً تا پایان امسال تحویل خانواده‌های نیازمند خواهد شد.

وی همچنین سهم شهرستان آمل در ساخت خانه برای محرومان در سطح استان را حدود 170 واحد اعلام کرد و افزود: روند ساخت خانه‌های محرومان درشهرستان آمل با پیگیری جدی و تعامل خوب مدیریت بنیاد مسکن شهرستان آمل با دیگر واحد‌های همسو در این شهرستان، هم از نظر سرعت عمل و هم نحوه کیفیت در ساخت و ساز قابل قبول بوده است.

حجت الاسلام سلیمانی، تصریح کرد، حدود 100 واحد بیشتر از سهیمه تعیین شده به بنیاد مسکن آمل محول شده که با همکاری خوب نیکوکاران تعداد زیادی از این واحد‌ها دراین مدت ساخته و تحویل مددجویان نیازمند شهرستان خواهد شد

وی درباره نحوه مشارکت ساخت خانه برای نیازمندان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علاوه بر کمک بلاعوض 30 میلیون تومان، حدود 50 میلیون تومان تسهیلات کم بهره بانکی به صاحب خانه می‌دهد و اگر افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یا بهزیستی باشند حدود 20 میلیون تومان نیز از سوی این دو نهاد به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه مراحل انجام نقشه برداری، مهندسی و نظارت در ساخت نیز توسط بنیاد مسکن رایگان انجام می‌شود و در کنار این خدمات در حال انجام است، افزود: از خیران و اهالی محل سکونت افراد نیازمند نیز خواسته شده در جهت کیفی‌تر شدن ساخت خانه‌ها و نیز ارائه خدمات ویژه تر، در ساخت همکاری و مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه