English

رضا جورکش خبر داد:

پیشرفت ۷۵ درصدی ساخت بیمارستان ساعی در خمینی شهر / هزینه صرف شده تا کنون بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان

مدیرعامل بیمارستان ساعی بیان کرد: ساخت بیمارستان ‌تا کنون75درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 75 درصدی ساخت بیمارستان ساعی در خمینی شهر / هزینه صرف شده تا کنون بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رضا جورکش در جمع خبرنگاران گفت: تا کنون 75درصد از ساخت فیزیکی بیمارستان انجام شده و تا پایان ساخت آن 60 میلیارد تومان نیاز است .

مدیرعامل بیمارستان ساعی اضافه کرد: زیر بنای بیمارستان 35هزار متر مربع در نه طبقه با 300 تخت و شش هزار متر  پارکینگ احداث شده و تاکنون 59 میلیاردو 800هزار تومان هزینه شده است.

وی در ادامه بیان کرد: برای تکمیل بیمارستان با نرخ امروز مصالح، به مبلغی حدود 50 الی 60 میلیارد تومان نیاز است که  تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

جورکش در توضیح طبقه همکف گفت: مساحت این طبقه 3500متر مربع است و شامل ساختمان اورژانس با 32 تخت است.

این مقام مسئول افزود: بخش دیگر بیمارستان زیرزمین است که مساحت آن 4هزار متر مربع بوده وکاربری آن، آزمایشگاه ها، اتاق های گرافی ، بایگانی ، رختکن و سه دستگاه هواساز است.

وی با اشاره به این موضوع که طبقه اول حدود3هزار و 500متر مربع است، افزود: کلینیکهای تخصصی و فوق تخصصی از قبیل پوست ، چشم، کلینیک قلب، آنژیو گرافی، ارتوپدی، مغز واعصاب ، روانشناسی و .....در این طبقه تعبیه شده است.

جورکش اضافه کرد: متراژ طبقه دوم حدود 3500متر مربع است و کاربری آن بستری جراحی مردان و بستری داخلی است و طبقه سوم 3500متر مربع بوده و مورد استفاده آن بستری زنان خواهد بود.

 مدیرعامل مجمع خیران بیمارستان ساعی خمینی شهر اظهار کرد: مساحت طبقه چهارم و پنجم نیز هر کدام 3500متر مربع است و در بخش چهارم سی سی یو و آی سی یو و بخش بستری کودکان تعبیه شده که بخش سی سی یو دارای 20تخت ،آی سی یو 11تخت و بخش بستری کودکان شامل 12تخت است و طبقه پنجم شامل  بخش زنان و زایمان است.

بیمارستان ساعی 2

جورکش در توضیح مساحت طبقه ششم گفت: این بخش که شامل 7عدد اتاق عمل عمومی و 2عدداتاق قلب و یک عدد اتاق ارتوپدی و 4عدد اتاق برای عمل های غیر متفرقه است در مساحتی حدود 3500متر مربع ساخته شده و بخش جراحی عمومی مردان و زنان را در بر می گیرد.

وی به بخش هفتم اشاره و اظهار کرد: طبقه هفتم مساحتی حدود 1700متر مربع را و بخش اداری بیمارستان را  داراست و بخش اداری بیمارستان را شامل می شود.

جورکش در بحث کمک های انسانی که توسط بیمارستان ساعی به استان های آسیب دیده از سیل و زلزله شده اشاره و ابراز کرد: در بحث وضعیت  سیستان و بلوچستان پویش نذر آب را راه اندازی نمودیم که مردم استقبال بسیار خوبی در این پویش نشان داد.

وی ادامه داد: این محموله ها شامل 30 هزار آب یک و نیم لیتری و 70 مخزن 500 لیتری است. همچنین با توجه به شیوع کرونای دلتا در این استان و کمبود امکانات بهداشتی و درمانی 20 کپسول اکسیژن 10 لیتری و تعداد قابل توجهی ماسک به همراه این دو محموله اعزام شده است.

مدیرعامل مجمع خیران بیمارستان ساعی خمینی شهر در ادامه اضافه کرد: 130کپسول اکسیژن نیز تهیه کرده ایم‌که مورد استفاده بیماران کرونایی قرار می گیرد، همچنین در بحث زلزله کرمانشاه اقدامات خوبی توسط خیرین ساعی و مردم نوعدوست و بامحبت شهرستان انجام شد.

رضا جورکش در پایان خاطر نشان کرد: بیمارستان ساعی از تمامی خیرین تشکر و قدر دانی میکند و امید آن را دارد که با تکمیل ساخت و تجهیز بیمارستان به تمام مردم شهرستان و شهرهای اطراف و کشور خدمت رسانی کند.

به گزارش موج؛ در پایان خبرنگاران از روند ساخت بیمارستان ساعی بازدید به عمل آوردند.

بیمارستان ساعی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه