English

استاندار مازندران:

مازندران روی ریل توسعه قرار گرفت

​احمد حسین زادگان، گفت: همواره اولویت ما در مدیریت استان و تأکید دولت بر ایجاد وفاق و همدلی میان مسئولان استانی و مردم بود تا با تمرکز بر نقاط مشترک؛ مازندران را در مسیر توسعه و حل مشکلاتش قرار دهیم.

مازندران روی ریل توسعه قرار گرفت

به گزارش خبرگاری موج مازندران، احمد حسین‌زادگان در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری بابلسر، اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل و مانع استان مازندران طی دهه‌های اخیر واگرایی و عدم تمرکز بر مشکلات استان به عنوان یک پیکره واحد بود.

وی ادامه داد: همواره اولویت ما در مدیریت استان و تأکید دولت بر ایجاد وفاق و همدلی میان مسئولان استانی و مردم بود تا با تمرکز بر نقاط مشترک مازندران را در مسیر توسعه و حل مشکلاتش قرار دهیم.

استاندار مازندران گفت: یکی از عوامل اصلی عقب‌افتادگی توسعه مازندران واگرایی بوده است که ما سعی کردیم از آن خارج شویم.

وی تأکید کرد: همه ما فرزندان این مرز و بوم هستیم و هر کسی باید در طول دوران مسئولیت خود گام مؤثری برای استان بردارد و بعد مسئولیت را در اختیار فرد بعدی قرار دهد.

حسین زادگان توسعه استان را از هر مسئله و نگرش فردی مهم‌تر توصیف کرد و افزود: آنچه مازندران به آن نیاز دارد نگاهی واحد و حرکت همگانی در مسیر توسعه و رفع موانع است که نمی‌توان با حرکت انفرادی آن را به پیش برد.

وی مردم را بهترین قاضی دانست و گفت: گذشت زمان باعث قضاوت بهتر و عادلانه در مورد اقدامات انجام شده خواهد شد.

استاندار مازندران مردم را بسیار هوشیار و فهیم توصیف کرد و بیان داشت: به طور حتم مردم بهتر از همه می‌دانند شرایط کشور طی سال‌های اخیر در شدیدترین جنگ اقتصادی قرار داشته و بر کسی هم مشکلات ناشی از کرونا پوشیده نیست.

وی تحلیل‌ها را بر ظرف زمان و شرایط قابل اتکا دانست و تصریح کرد: در شرایطی که کرونا و تحریم دامن‌گیر کشور و دشمن نیز در حال تفرقه‌افکنی بود، توانستیم پروژه‌های خوبی را به بهره‌ برداری برسانیم.

به گزارش موج مازندران؛ امروز با حضور استاندار مازندران پروژه‌های عمرانی و شهری شهرداری بابلسر با اعتباری حدود 200 میلیارد تومان شامل ساخت پل چهارم با اعتبار 110 میلیارد تومان، عمارت شهرداری با اعتبار 35 میلیارد تومان، ساخت استخر دوقلو برای آقایان و بانوان با اعتبار 20 میلیارد تومان و گلخانه شهرداری با اعتبار 5 میلیارد تومان و پیاده‌روسازی هسته مرکزی شهر به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه