English

معاون عمرانی‌ استانداری مازندران:

گازرسانی به مناطق کوهستانی مازندران ادامه می یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: گازرسانی به مناطق کوهستانی با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط اجرایی خواهد شد.

گازرسانی به مناطق کوهستانی مازندران ادامه می یابد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی رازجویان در جلسه بررسی و رفع مشکلات اجرایی گازرسانی منطقه راستوپی سوادکوه با تبریک هفته کرامت و قدردانی از حضور مردم در انتخابات اخیر، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی استان در راستای جلب رضایت مردم باید با سرعت بیشتری انجام گیرد.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا آخرین روز مسئولیتشان باید مسئولانه و جهادی پیگیر خدمات‌دهی مناسب به مردم باشند.

معاون عمرانی‌ استانداری مازندران با تأکید بر اینکه در چند سال اخیر گازرسانی به روستاهای بالادست در اولویت برنامه‌های استان مازندران قرار داشت، به طرح گازرسانی به منطقه راستوپی سوادکوه اشاره کرد و افزود: عملیات عمرانی باید بعد از مطالعات دقیق و بررسی تمامی جوانب و بحران‌های احتمالی، اجرایی شود.

وی با اشاره به محرومیت شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: این شهرستان به دلیل شرایط جغرافیایی به منطقه خوش‌نشینی غیربومیان تبدیل شده، ولی ساکنین بومی آنجا با مشکلات زیادی رو به رو هستند.

رازجویان بیان داشت: تمام مدیران و مسئولین باید در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی در مسیر محرومیت‌زدایی گام بردارند.

وی با تأکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت گازرسانی به مناطق دوردست همکاری لازم را داشته است، گفت: این همکاری باید ادامه داشته باشد تا خواسته مردم محقق شود.

سرپرست شرکت گاز مازندران نیز اظهار داشت: برنامه گازرسانی به 114 روستا در منطقه کوهپایه ای را تا پایان سال 1400 ادامه می دهیم.

مقدم بیگلریان گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها به گونه‌ای که ضریب پوشش گازرسانی روستایی به بالای 95.5 درصد برسد از اهم برنامه‌های اولویت‌دار شرکت گاز استان مازندران در سال جاری است.

وی یادآور شد: طی 3ماه نخست امسال در استان مازندران در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها 10 هزار مشترک جدید پذیرش و تعداد کل مشترکین استان به یک میلیون و 514 هزار و 408 مشترک رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه