English

قاتل دو خواهر سنندجی در دام پلیس آگاهی گرفتار شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان از دستگیری مردی که در جریان یک درگیری خانوادگی با اسلحه گرم مرتکب قتل همسر و خواهر همسرش در محله حاجی آباد سنندج شده بود خبر داد.

قاتل دو خواهر سنندجی در دام پلیس آگاهی گرفتار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبدالله فاتحی صبح امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه های کردستان اظهار کرد: شامگاه سوم ماه جاری مردی 44 ساله در جریان یک درگیری خانوادگی در محله حاجی آباد همسر و خواهر همسرش را با اسلحه گرم به قتل رساند و از محل متواری شد.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان افزود: با حضور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی در محل حادثه، تحقیقات در خصوص دستگیری فرد قاتل آغاز شد. 

 فاتحی در ادامه بیان داشت: با توجه به انتشار فیلم صحنه قتل در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، مأموران در تحقیقات تخصصی و با بهره‌گیری از روش‌های خاص پلیسی، محل اخفتای متهم را که دائما در حال جابه جایی در استان‌های مجاور بود شناسایی کردند. 

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان کردستان با همکاری و پشتیبانی مأموران انتظامی شهرستان دهگلان و قروه در عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان در نخستین ساعات بامداد جمعه 8 مرداد ماه دستگیر کردند. 

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده علت و انگیزه قتل همسر و خواهر همسر را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه