English

سرهنگ عبدالله فاتحی:

میزان کشفیات سرقت های به وقوع پیوسته به ۱۰۴ درصد رسید

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: خوشبختانه با تلاش نیروهای پلیس آگاهی موفق به کشف کلیه سرقت ها شده ایم که در حوزه کشفیات سرقت 104 درصد افزایش داشته ایم.

میزان کشفیات سرقت های به وقوع پیوسته به 104 درصد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبدالله فاتحی صبح امروز شنبه در نشست با خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی نیروهای پلیس آگاهی کردستان طی سال‌جاری طرح نوروزی مبارزه با سرقت اجرا شد که طی آن 11 سارق اموال منزل، اماکن خصوصی و خانه باغ، مغازه و وسایل و قطعات داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در همین راستا با تمهیدات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی پلیس آگاهی 6 نفر سارق منزل در قالب 2 باند شناسایی و دستگیر شدند که به 48 فقره سرقت به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: همچنین در ادامه اجرای این طرح 2 سارق مغازه در سنندج نیز دستگیر شدند که در اعترافات خود به 2 فقره سرقت به ارزش 20 میلیون تومان اعتراف کردند.

فاتحی یادآور شد: یک نفر سارق اماکن خصوصی و خانه باغ‌های اطراف شهر نیز با پیگیری ماموران پلیس آگاهی کردستان شناسایی و دستگیر شد که در اعترافات خود به 15 فقره سرقت به ارزش 100 میلیون تومان اعتراف کرد.

وی بیان کرد: همچنین در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وسایل و قطعات داخل خودروی آنها 2 سارق شناسایی شدند که پس از دستگیری به 25 فقره سرقت اعتراف کرده و ارزش کالاهای کشف شده از آنها 30 میلیون تومان بوده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با اجرای این طرح علاوه بر تمامی سرقت‌های صورت گرفته در سال‌جاری موفق شدیم بخشی از سرقت‌هایی که سال گذشته نیز به وقوع پیوسته بود را کشف کنیم و میزان کشفیات سرقت‌های به وقوع پیوسته را به 104 درصد برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه