English

اسباب کشی در تعطیلات نوروز باید با مجوز پلیس انجام شود

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: اسباب کشی منازل و مغازه ها در تعطیلات نوروز امسال باید با هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری های محل صورت گیرد.

اسباب کشی در تعطیلات نوروز باید با مجوز پلیس انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ فرزاد عسگری تصریح کرد : کسانی که بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به اسباب کشی کنند پلیس در صورت مشاهده از کار آنان جلوگری خواهد کرد.

وی افزود: پلیس برای آرامش و امنیت بیشتر شهروندان این کار را انجام می دهد و با این اقدام از سرقت منازل و مغازه ها در طول این ایام که اغلب افراد در مسافرت بوده و یا مشغول دید و بازدید هستند پیشگیری می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اسباب کشی پس از تکمیل فرم های مربوطه و تعیین مبداء ، مقصد و تایید نهایی رئیس کلانتری محل امکان پذیر است .

وی با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می کند از مردم خواست : در صورتی که قصد اسباب کشی دارند حتما با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

سرهنگ عسگری از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین اثاث کشی ها، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: وانت بارها نیز بدون مشاهده مجوز قانونی از مبادرت به جابجایی اثاثیه منازل و مغازه ها به جد خودداری کنند که در غیر این صورت با آنان نیز بر اساس قانون رفتار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه