English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند سارقان میلیاردی منزل در اصفهان / کشف ۲۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری باند 3 نفره سارقان میلیاردی منزل و اعتراف آن ها به 20 فقره سرقت در اصفهان خبر داد.

دستگیری باند سارقان میلیاردی منزل در اصفهان / کشف 20 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان اصفهان یک باند 3 نفره طی عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 20 فقره سرقت اعتراف کردند که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط آنان بالغ بر 7 میلیارد ریال بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از تلاش ها برای شناسایی مالخران این پرونده خبر داد و گفت: تمامی سارقان سابقه دار و مرتکبان تکرار جرم در رصد دقیق پلیس قرار دارند و در صورت ارتکاب هرگونه جرم و تخلفی با تشدید مجازات از سوی مقام قضائی روبرو خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مرد نگهبان

    سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک تعداد محدود معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقین از درو بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزل و محل کار نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورود نخواهند داشت

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه