English

محمود الله مرادی:

اعضای منتخب مشکلات مردم از ادارات را مطالبه گری کنند

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان گفت: 90 درصد کارهای شورا به موضوع شهرداری و مسایل شهری و عمرانی اختصاص یافته در حالیکه اختیارات شوراها فراتر از مسائل شهرداری است.

اعضای منتخب مشکلات مردم از ادارات را مطالبه گری کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمود الله مرادی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای منتخب ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر سنندج، فقر، مواد مخدر، قاچاق و مشکلات جامعه را از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی دانست و افزود: شوراها می‌توانند در حل مسایل اجتماعی و فرهنگی دخیل باشند، همچنین خدمت به مناطق فقیرنشین و دورافتاده در حاشیه شهرها فراموش نشود.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان خواستار بررسی معضلات شهر در شورای فرهنگ عمومی و ارائه راهکارهای مناسب برای حل آسیب‌های اجتماعی شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 78 معضل اجتماعی در شهر سنندج شناسایی شده است اظهار کرد: حل معضلات اساسی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، عمومی و عمرانی می‌تواند به موفقیت شورا کمک کند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان وظایف شوراهای اسلامی شهر را بسیار وسیع و گسترده توصیف کرد و اظهار کرد: 90 درصد کارهای شورا به موضوع شهرداری و مسایل شهری و عمرانی اختصاص یافته در حالیکه اختیارات شوراها فراتر از مسائل شهرداری است.

الله مرادی اعتمادسازی در بین مردم از سوی شوراهای شهر را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: کم کاری برخی مدیران موجب سلب اعتماد مردم شده و نتیجه آن را در انتخابات دیدیم که نیاز است اعضای منخب دور ششم این اعتماد از دست رفته را به مردم بازگردانند.

به گفته وی، مردم کردستان تشنه خدمت‌اند و با خدمت به مردم می‌توان به فضای اعتمادسازی و آرامش روانی در جامعه کمک کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان رضایتمندی مردم را مرهون ایجاد آرامش روانی و نیز ایجاد نشاط اجتماعی و امنیت روانی را نیازمند فعالیت‌های فرهنگی در جامعه دانست و بر ترویج نمادهای ارزشی و ملی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه معروفات در جامعه مورد غفلت واقع شده است، خواستار ترویج معروفات و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی در سطح شهر شد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان بر فراهم کردن بسترهای ورود سرمایه گذار به داخل استان تاکید کرد.

الله‌مرادی مطالبه‌گری مسائل و مشکلات جامعه از ادارات دولتی را یکی دیگر از وظایف شوراها دانست و گفت: شوراهای شهر باید در جهت حل مشکلاتی مانند آب و فاضلاب شهری، برق و گاز حرکت کنند.

وی با بیان اینکه حضور نیروهای انقلابی در جامعه مایه خیر و برکت است، اظهار کرد: اعضای شورای شهر انقلابی هستند و شورا می‌تواند پرچمدار جهادی، انقلابی و مردمی باشد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: شورا یک رکن اساسی از حکومت‌های مردمی است فلذا می‌توانند نقش اساسی و تاثیرگذاری در مسایل شهری ایفا کنند.

به گفته وی، حضور مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی پیامدهای مثبتی بدنبال داشته و کمترین مشکل برای نظام ایجاد کرده و بازخورد سیاسی امنیتی کمتری داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه