English

نخستین جشنواره رسانه و امربه معروف و نهی از منکر کردستان برگزار می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: این ستاد با هدف فرهنگ‌سازی ترویج معروفات و پیشگیری از منکرات، نخستین جشنواره رسانه و امر به معروف و نهی از منکر را در استان برگزار می‌کند.

نخستین جشنواره رسانه و امربه معروف و نهی از منکر کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمود الله مرادی صبح امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه ترویج معروفات و پیشگیری از منکرات در جامعه و تبیین آموزه‌های دین اسلام به منظور اجرای کامل دستورات الهی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی با استفاده از ابزار رسانه، جشنواره رسانه و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌کند.

دبیر ستاد  امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: مصاحبه، خبر، یادداشت و سرمقاله، گزارش، عکس و فیلم بخش‌های مختلف این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

الله مرادی افزود: محورهای جشنواره نیز از جمله شامل معرفی منکرات، ترویج معروفات، ارائه راهکارهای متفاوت برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، نقش امر به معروف و نهی از منکر در پیشرفت جوامع اسلامی و نشاط اجتماعی، امر به معروف و نظارت مردمی، مطالبه‌گری از مسوولان و آتش به اختیار در فرهنگ‌سازی امربه معروف ونهی از منکر است.

وی یادآور شد:‌ معرفی مصادیق معروف و منکر در جامعه، ترویج گفتمان نقد و نقدپذیری، توسعه و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه، جایگاه و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و روایات، آثار و برکات امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، آثار ترک امر به معروف و نهی از منکر، سیره معصومین(ع) و شهدا در امر به معروف و نهی از منکر، جایگاه و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم از دیگر محورهای این جشنواره است.

الله مرادی ادامه داد: اهداف جشنواره نیز شامل ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بهره‌مندی از ابزار رسانه و فرهنگ و هنر در انتقال آموزه‌های دینی، هوشیاری و بصیرت‌افزایی در جامعه، ترویج معروفات و تلاش برای کاهش منکرات در جوامع اسلامی و افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب و اسلام در رسانه‌ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره گفت: آثار ارسالی باید در قالب بخش‌های اعلامی و بازه زمانی اول شهریور 1399 تا 31 مرداد 1400 در رسانه‌های ملی و استانی (نشریات مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری) منتشر شده باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پنجم شهریورماه امسال خواهد بود و این تاریخ تمدید نمی‌شود.

الله مرادی تاکید کرد: صاحبان آثار رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به آدرس سنندج شهرک سعدی خیابان امیر کبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، روابط عمومی ستاد ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، یادآور شد: هر خبرنگار می‌تواند در 2 بخش شرکت کند و برای هر بخش سه اثر به دبیرخانه ارسال کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی