English

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی:

۱۶ میلیاردی تسهیلات رونق تولید‌ در سوادکوه‌شمالی پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از جذب 16 میلیارد و 700 میلیون ریالی تسهیلات بسته رونق تولید در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

16 میلیاردی تسهیلات رونق تولید‌ در سوادکوه‌شمالی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم حکمت‌شعار اظهار داشت: سه ماهه نخست امسال 16 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات بسته رونق تولید در شهرستان سوادکوه شمالی جذب شد.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید و ایجاد امنیت غذایی طی این مدت با جذب 16 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات بسته رونق تولید برای 9 طرح شامل 7 طرح توسعه زنبورداری و 2 طرح اصلاح، 12 شغل پایدار ایجاد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: دامداری با تولید محصولات غذایی مانند شیر، لبنیات و گوشت سهم بسزایی در تأمین غذای مورد نیاز جامعه داشته و از سوی دیگر با تولید کودهای حیوانی منجر به تولید محصولات با کیفیت باغی و زارعی می‌شود و از آنجایی که دامداری در این شهرستان در زمره مشاغل اصلی بهره‌‌برداران بخش کشاورزی قرار دارد، حمایت از این بخش جزء اهداف عالیه این مدیریت است.

وی افزود: با توجه به نگرانی‌های موجود در بحث عرضه و تقاضا که به دلیل هزینه‌های تولید بالا و کاهش مراتع طبیعی متأثر از تغییر اقلیم تشدید شد، این بخش نیازمند ایجاد بستر حمایتی قوی از طریق پرداخت تسهیلات و رفع موانع تولید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه