English

رئیس سازمان صمت مازندران خبر داد:

تشکیل ۴۵ پرونده قاچاق کالا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای فروردین تا پایان خرداد 45 پرونده قاچاق کالا در استان مازندران توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده است.

تشکیل 45 پرونده قاچاق کالا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسینقلی قوانلو با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با همکاری برخی دستگاه های اجرایی 374 مورد بازرسی تخصصی در این بخش داشته اند.

وی ادامه داد: در پی این بازرسی ها 45 واحد متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده که ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده بالغ بر هشت میلیارد و 900 میلیون ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: پدیده قاچاق سبب اختلال در سیستم اقتصادی داخلی و همچنین زمینه ساز جرائم عدیده دیگری خواهد شد و بنابراین پیشگیری از عرضه کالاهای قاچاق و برخورد قانونی با دارندگان این کالاها از سیاست این سازمان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا است.

قوانلو گفت: شهروندان عزیز مازندرانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از عرضه کالای قاچاق، احتکار، گرانفروشی، تقلب و... مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه