English

در سه ماهه نخست سال در اسدآباد صورت گرفت:

پرداخت دو میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به بهبودیافتگان از اعتیاد

فرماندار اسدآباد از پرداخت دو میلیارد و 250 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به 45 نفر از بهبودیافتگان از اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

پرداخت دو میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به بهبودیافتگان از اعتیاد

به گزارش خبرگزاری موج در همدان، سعید کتابی، فرماندار اسدآباد اظهار کرد: در سه ماه ابتدای سال‌جاری دو میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۴۵ نفر از  بهبود یافتگان از اعتیاد این شهرستان در زمینه اشتغال‌های مختلف پرداخت شده است.

وی با اشاره به فعالیت چهار کمپ ترک اعتیاد در شهرستان،بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و محدودیت‌های کرونایی کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان به تبع سراسر کشور با تقلیل ظرفیت مشغول به فعالیت بودند و در برخی از شرایط کرونایی با تعطیلی مواجه شدند که این امر کمپ‌ها را متضرر کرد و در همین رابطه برای جبران آسیب‌های کرونایی اعتباری افزون بر ۸۱ میلیون ریال یارانه به چهار مرکز ترک اعتیاد شهرستان پرداخت شد.

امام جمعه اسدآباد نیز گفت: مساله مواد مخدر یک مساله فراگیر جهانی است و باید با هم پیوستگی و همدلی در حوزه پیشگیری از این آسیب گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد تصریح کرد: هرگونه جهاد و مقابله در راه پیشگیری از مواد مخدر، جهاد در راه خداست و نباید از جهاد در این راه خسته شد.

وی افزود: امروز قدرت‌های بزرگ و قوی پشت سر مساله مواد مخدر ایستاده‌اند و هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند و دست‌اندرکاران حوزه مقابله و فرهنگی در کشور نباید خسته شوند و باید در مقابل این بلای خانمان‌سوز بایستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه