English

فرماندار اسدآباد

کارخانه گونی بافی کاویان پود اسدآباد مقاوم در برابر تکانه های اقتصادی

فرماندار اسدآباد با اشاره به تولید سالانه ۶۰۰۰ تن انواع کیسه و گونی در کارخانه کاویان پود از مقاومت این کارخانه در برابر انواع تکانه های اقتصادی سخن گفت.

کارخانه گونی بافی کاویان پود اسدآباد مقاوم در برابر تکانه های اقتصادی

​به گزارش خبرگزاری موج همدان، سعید کتابی، فرماندار اسدآباد با اشاره به مقاومت کارخانه گونی بافی کاویان پود اسدآباد  در برابر تکانه های اقتصادی در بازدید از کارخانه گونی بافی کاویان پود شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: کارخانه کاویان پود اسدآباد سالانه ۶۰۰۰ تن انواع کیسه و گونی در ابعاد، رنگ و وزن های مختلف تولید می کند که بخشی از این تولیدات به کشورهای همسایه در حال صادرات است.

وی ظرفیت اسمی این کارخانه را سالانه ۱۲ هزار تن برشمرد و افزود: کارخانه گونی بافی کاویان پود اسدآباد یکی از واحدهای صنعتی موفق شهرستان با سرمایه گذار و نیروهای بومی بوده که از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون خوشبختانه در مقابل تکانه های اقتصادی کشور در تولید خود هیچ گونه وقفه ای ایجاد نکرده و فعال بوده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر این واحد تولیدی روزانه دارای هفت تا هشت تن تولید بوده است، تصریح کرد: به علت وضعیت کرونا و شرایط تحریم هم اکنون این کارخانه با ۶۵ درصد ظرفیت و ۹۰ نفر نیروی کار مستقیم فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد از انواع تولیدات کیسه و گونی کاویان پود به کشورهای همسایه چون عراق و افغانستان صادر می شود و در فصل نیاز کشور به تولیدات گونی و کیسه میزان صادرات کارخانه محدودتر شده و برای رفع نیاز کشور اختصاص می یابد و مورد مصرف قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه یادآور شد: عدم وقفه در تولید با وجود تکانه های اقتصادی در کشور توسط این کارخانه نشان از هنر مدیریتی این واحد تولیدی دارد.

وی در ادامه در بازدید از کارخانه آرد زرین اسدآباد نیز با اشاره به اینکه کارخانه آرد زرین شهرستان یکی از مجتمع های خوب و مطرح در کیفیت تولید آرد استان همدان به شمار می رود، گفت: انتظار است این کارخانه همچنان با انگیزه بالا و پرتلاش در راستای تولید فعال بوده و از این انگیزه و تلاش در تولید توسط سرمایه گذار این واحد کاسته نشود.

کتابی ظرفیت اسمی کارخانه آرد زرین اسدآباد را ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن با تولید سالانه ۱۹ هزار و ۵۰۰ تن برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر این کارخانه برای ۲۱ نفر به صورت مستقیم و ۴۰ نفر غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه