English

آرش اخوان:

کاهش فاصله آموزش با بازار کار از طریق مهارت افزایی امکان پذیر است

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان بیان داشت:به حداقل رساندن فاصله آموزش با بازار کار از طریق مهارت افزایی امکان پذیر است.

کاهش فاصله آموزش با بازار کار از طریق مهارت افزایی امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش اخوان در نشستی با رییس اداره آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی استان،در خصوص ارائه آموزش های مهارتی، هم سو و همگام با اتحادیه ها و بازار کار، ارائه مدل آموزش دوگانه و مزایا و ضرورت های آن، تلاش و کوشش در جهت همکاری و هم افزایی اتحادیه، انجمن و کانون جهت پیاده سازی نظام آموزش دوگانه مطالبی را بیان نمود.

وی بیان داشت: موفقیت سیستم آموزشی در گرو به حداقل رساندن فاصله با بازار کار و ایجاد مهارت افزایی است و آخرین هدف آموزش ها، رضایت بازار کار و اجتماع است.

در ادامه رییس اداره آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی استان اظهار داشت: سهم آموزش و جایگاه دستگاههای آموزشی توسط اسناد و قوانین بالادستی مشخص گردیده و در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای وزارت علوم، آموزش و پرورش، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ارشاد و ... جایگاه آموزش تعریف شده است و صنعت و معدن، اتحادیه ها و صنوف مجوزی برای ارائه آموزش ندارند.

مصلی نژاد گفت: برای ارتقای جایگاه مهارت و سطح خدمت رسانی به جامعه ضروری است اتحادیه ها و صنوف و آموزشگاه ها با هم در قالب طرح آموزش دوگانه همکاری نمایند.

گفتنی است؛ از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست می توان به تبیین انعقاد تفاهم نامه ها و اجرای آموزش دوگانه ، تشریح زمینه و پتانسیل های همکاری اتحادیه ها و آموزشگاه های آزاد و بیان مسائل و مشکلات آموزشگاهها و اتحادیه آرایشگران زنانه اشاره نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه