English

۲۰۰ نفر از رد صلاحیت‌شدگان شوراهای شهر در البرز تأیید شدند

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در مجموع حدود ۲۰۰ نفر به تایید صلاحیت شدگان شوراهای شهر و روستای استان اضافه شده است.

۲۰۰ نفر از رد صلاحیت‌شدگان شوراهای شهر در البرز تأیید شدند

به گزارش خبرگزاری موج البرز، نورمحمد فردی با اشاره به اینکه اعتراضات داوطلبین شوراهای شهر و روستا توسط هیات عالی انتخابات شوراهای اسلامی البرز بررسی شده، اظهار کرد: برای شوراهای شهر استان در مجموع ۱۹۱۹ نفر داوطلب ثبت نام کرده بودند که صلاحیت برخی از آنها بعد از بررسی هیات اجرایی و نظارت رد شد.

وی ادامه داد: داوطلبین رد صلاحیت شده ۱۰ روز فرصت داشتند تا اعتراض خود را به هیات عالی نظارت استان اعلام کنند تا وضعیت آنها مجددا بررسی شود.

وی توضیح داد: دیروز نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبین از طریق هیات عالی نظارت استان به فرمانداری‌ها ابلاغ شد و در مجموع حدود ۲۰۰ نفر به تایید صلاحیت شدگان شوراهای شهر و روستای استان اضافه شده است.

این مسئول اضافه کرد: کسانی که از طریق این هیات هم رد صلاحیت شده‌اند چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را از طریق فرمانداری‌ها به هیات نظارت مرکزی کشور اعلام کنند.

فردی گفت: این هیات نیز در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۱۰ روز و در شهرهای کمتر از این جمعیت هم پنج روز فرصت دارد تا اعتراضات را بررسی کند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر داوطلبین شوراهای روستای استان تایید صلاحیت شده‌اند، گفت: در مجموع ۲۱۴۷ نفر از ۲۵۰ روستای استان برای شرکت در شوراهای روستا ثبت نام کرده‌اند که ۹۶.۵ درصد آنها تایید صلاحیت شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود: نتیجه نهایی بررسی رد صلاحیت شدگان شوراهای شهر و روستا نهایتا تا ۱۵ خرداد اعلام می‌شود.

فردی تاکید کرد: اقدامات لازم برای تامین امنیت انتخابات در استان صورت گرفته و امیدواریم مردم با مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین سلامت انتخابات نباشند، اضافه کرد: انتخابات در ایران امری زینتی نیست و از هر رای مردم صیانت خواهد شد.

وی گفت: داوطلبین باید در هفت روزی که امکان تبلیغ و اطلاع رسانی دارند، اهداف و برنامه های خود را شفاف سازی کنند تا مردم بتوانند به شایسته ترین افراد رای دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه