English

استاندار البرز:

اعلام نتایج انتخابات تا صبح فردا بعید به نظر می‌رسد

استاندار البرز گفت: به جهت استقبال پرشور مردم اعلام نتایج انتخابات تا صبح روز شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه بعید به نظر می‌رسد.

اعلام نتایج انتخابات تا صبح فردا بعید به نظر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج از ستاد انتخابات استان البرز، سید حمید طهائی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید قدردان این حماسه بزرگ که به دست مردم خلق شد باشیم، اظهار کرد: شهروندان از ابتدای صبح تا به این لحظه همچنان پرشور در شعب اخذ رأی حضور دارند.

وی بابیان اینکه زمان اخذ آرا در اطلاعیه گذشته وزارت کشور تا ساعت ۲۳ تمدید شده بود که احتمال تمدید تا ساعت ۲۴ نیز وجود دارد، افزود: رأی‌گیری تا نفر آخر حاضر در شعب اخذ رأی انجام خواهد پذیرفت.

طهائی با تأکید بر اینکه مردم آگاه و غیور با درک شرایط زمان و مقتضیات حضوری پرشور و شعور ایجاد کردند، تصریح کرد: علی‌رغم اینکه تلاش کرده بودیم تمام تجهیزات را فراهم کنیم به‌واسطه حضور گسترده مردم با کاستی‌هایی مواجه شدیم لذا به سبب نواقص از مردم دلجویی می‌کنیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: بعد از پایان زمان رسمی اخذ رأی شمارش آرا بلافاصله آغاز خواهد شد و گزارش‌های لحظه‌ای از این روند اعلام می‌شود.

وی با اعلام اینکه در شعب اغلب شمارش آرای اخذشده انتخابات ریاست جمهوری آغاز خواهد شد، گفت: به جهت استقبال پرشور مردم اعلام نتایج انتخابات تا صبح روز شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه بعید به نظر می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه