English

افزایش داوطلبان تایید صلاحیت شده در البرز

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از افزایش داوطلبان تایید صلاحیت شده در البرز خبر داد.

افزایش داوطلبان تایید صلاحیت شده در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: بدون شک پس از رسیدگی به اعتراضات، تعدادی از داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده بود مجدداً به کارزار انتخاباتی باز می‌گردند.  

نور محمد فردی روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نتیجه بررسی اعتراضات داوطلبین رد صلاحیت شده ۲۱ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود، اظهار کرد: نتایج بررسی اولیه هیات‌های اجرایی و نظارت در خصوص صلاحیت داوطلبین شوراهای شهر و روستا، هشتم اردیبهشت توسط فرمانداری‌ها اعلام شد.

وی ادامه داد: در اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها، حدود ۲۵ درصد داوطلبین تایید صلاحیت نشدند و تا ۱۲ اردیبهشت ماه فرصت داشتند اعتراض کنند.

این مسئول اضافه کرد: پس از اتمام مهلت قانونی اعتراض، هیات نظارت ۱۰ روز فرصت رسیدگی و بررسی مجدد صلاحیت داوطلبین معترض را دارد و بعد از آن ۲۱ اردیبهشت ماه نتایج نهایی را اعلام می‌کند.

این مسئول در پاسخ به اینکه عمده دلایل رد صلاحیت داوطلبین چه بوده، گفت: صلاحیت این افراد از مراجع چهارگانه استعلام می‌شود و طی فرایندی محرمانه انجام می‌گیرد به همین دلیل امکان پاسخگویی به این سوال وجود ندارد.

فردی با اشاره به استقبال خوب داوطلبان برای اعلام آمادگی جهت شرکت در انتخابات افزود: در مقایسه با دوره قبل تعداد داوطلبین ثبت نامی ۱۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس ستاد انتخابات البرز توضیح داد: بدون شک پس از رسیدگی به اعتراضات، تعدادی از داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده بود مجدداً به کارزار انتخاباتی بازمی‌گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی