English

سلیمی در گفتگو با موج:

کسانی‌که در دولت می‌گویند شورای نگهبان خطا کرده، آیا این خطا در تأیید صلاحیت آقای روحانی صورت نگرفته است؟

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: برخی حاشیه سازی ها پیرامون بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان چیزی جز فرافکنی نیست.

کسانی‌که در دولت می‌گویند شورای نگهبان خطا کرده، آیا این خطا در تأیید صلاحیت آقای روحانی صورت نگرفته است؟

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به برخی حاشیه سازی ها پیرامون بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان ،  گفت: زیر سؤال بردن اصل نظارت شورای نگهبان کار درستی نبوده و انکار یکی از نظام‌های قانونی کشور است.

وی ادامه داد: شورای نگهبان اعلام کرده آماده شنیدن اعتراض‌ها و بررسی مجدد صلاحیت‌هاست، لذا بیان چنین سخنانی از سوی افراد چیزی جز فرافکنی نیست.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از اعضای تراز اول دولت در جلسه‌ای به عملکرد بی‌شائبه شورای نگهبان اذعان کرد و گفت ما ایمان داریم که شورای نگهبان سیاسی کار نیست.

وی اضافه کرد: در میان رد صلاحیت‌شدگان افرادی از اصولگرایان تند هم دیده می‌شوند، همانگونه که تعدای از اصلاح‌طلبان هم رد صلاحیت شده‌اند و این  اتهام‌هایی که به شورای نگهبان زده می‌شود اساس و مبنا ندارد.

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به اذعان سخنگو و دیگر حقوقدان شورای نگهبان ۹۰ درصد پرونده‌ها ناشی از مسائل مالی رد شده‌اند، افزود: در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شاهد برخی مسائل و تخلف‌ها بودیم و این را نمی‌شود انکار کرد. البته موارد تخلف به قوه قضائیه ارجاع شده است.

سلیمی تصریح کرد: کسانی‌که در دولت می‌گویند شورای نگهبان خطا کرده آیا این خطا در تأیید صلاحیت آقای روحانی صورت نگرفته است؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه