English

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

تنها ۲۳۹ نفر از داوطلبان شورای شهر کرمانشاه رد صلاحیت شده اند

جلیل بالایی گفت: از مجموع ۱۱۱۱ نفر برای حضور انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان نام نویسی کردند که از آیت تعداد ۵۶ نفر انصراف دادند، ۲۳۹ نفر رد صلاحیت و هشت نفر نیز به دلیل نقص مدارک حذف شدند.

تنها ۲۳۹ نفر از داوطلبان شورای شهر کرمانشاه رد صلاحیت شده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از تایید صلاحیت ۸۱۲ نفر معادل ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات شورای شهر کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: ۱۱ نفر از اعضای کنونی شوراهای اسلامی شهر در سطح استان در میان داوطلبان رد صلاحیت شده هستند.

وی با بیان اینکه هیات های اجرایی ۲۲ فروردین ماه در مرحله نخست ۹۴ درصد تایید صلاحیت و نتایج را به هیات‌های نظارت اعلام کردند، خاطرنشان ساخت: نامزدهای رد صلاحیت شده از امروز به مدت چهار روز برای اعتراض به رای هیات های اجرایی زمان دارند.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ شورای شهر در استان با ۱۸۲ عضو فعال هستند، گفت: تاکنون به صورت میانگین برای هر کرسی شورای اسلامی شهر در استان ۴.۶ نفر به رقابت خواهند پرداخت.

بالایی تصریح کرد: پس از کرمانشاه، در شهر اسلامی آباد غرب و گیلانغرب به صورت میانگین برای هر کرسی انتخابات به ترتیب ۱۲.۸ و ۹.۴ نفر رقابت خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برآوردها نشان می‌دهد شرایط انتخایات شورای شهر در تمام حوزه ها فراهم‌است، عنوان کرد:  کمترین میزان ‌رقابت نیز مربوط به شهرهای بیستون، دینور، نودشه و گودین است که کمتر از ۲ نفر برای هر کرسی رقابت می‌کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه