English

در طرح اکرام ایتام ؛

کمک بالغ بر ۲ میلیارد تومان توسط حامیان کمیته امداد میناب

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب از حمایت بالغ بر دو میلیارد و 611 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی طی سال 1399 به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد شهرستان میناب خبر داد.

کمک بالغ بر 2 میلیارد تومان توسط حامیان کمیته امداد میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس راستی رئیس کمیته امداد شهرستان میناب با بیان اینکه کمک و مساعدت حامیان به ایتام یکی از مؤثرترین مؤلفه‌های رفع فقر در جامعه است، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام طی سال 1399 بالغ بر دو میلیارد و 611  میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب کمک کردند که این میزان نسبت به مشابه سال 1398 حدود 90 درصد افزایش داشته است.

راستی افزود: از مجموع کمک های اهدا شده، مبلغ دو میلیارد و 123 میلیون تومان نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب با اعلام اینکه یک هزار و 200 یتیم و 256 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند، گفت: از بهمن 1399 تا کنون تعداد 159 نفر حامی در چارچوب طرح «هرکارمند حامی یک یتیم»  به این طرح ملحق شدند که تعداد حامیان  به سه هزار و 400 نفر رسیده است، امیدواریم با حضور بیشتر نیکوکاران در طرح ایران مهربان سفره ی هیچ یتیمی خالی نباشد.

راستی تصریح کرد: حامیان نیکوکار می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از محل سکونت ایتام مورد نظر بازدید و نسبت به رفع دیگر مشکلات آنان نیز اقدام کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم نیکوکار شهرستان  میناب همواره در انجام امور خیر و اجرای سنت‌های الهی پیشقدم هستند و نقش مهمی در رفع مشکل نیازمندان به خصوص ایتام و محسنین ایفا کرده اند، یادآور شد: افراد حقیقی یا حقوقی که در این طرح « حامی » نامیده می‌شوند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی(ره) یا از طریق ارسال پیامک عدد 1 به سر شماره 3000333376  و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۶۴۲۲۳۰۱۱۰ و ۰۷۶۴۲۲۳۰۱۲۰ واحد اکرام ایتام شهرستان میناب در جهت سرپرستی مادی و معنوی یک یا چند کودک یتیم اعلام همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه