English

جایزه بهترین صدا گذاری جشنواره فیلم برزیل به تعدیل رسید

فیلم کوتاه(تعدیل) با تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان ، زانیار لطفی موفق به کسب به جایزه بهترین صداگذاری شد.

جایزه بهترین صدا گذاری جشنواره فیلم برزیل به تعدیل رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جایزه بهترین صداگذاری فیلم جشنواره گیمفا برزیل به زانیار لطفی برای فیلم کوتاه تعدیل به کارگردانی کیوان سروری از تولیدات حوزه هنری استان کردستان رسید.

فیلم کوتاه تعدیل با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد 2 دوست و همکار است که یک اتفاق آنها را در موقعیت عجیبی قرار می‌دهد؛ این فیلم که با تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان تولید شده پیش از این در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی عناوین مختلفی را در بخش کارگردانی و بهترین فیلم دریافت کرده است.

زانیار لطفی متولد 1360 از سنندج کارگردان، فیلمبردار و تدوینگر فارغ التحصیل سینما در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر تهران بوده و دارای مدرک کارشناسی با گرایش تدوین است‌.

وی  از سال 1384 با ورود به انجمن سینمای جوانان ایران در عرصه فیلمسازی فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون در بیش از 40 اثر کوتاه و بلند داستانی و مستند با عناوین فیلمبردار، تدوینگر و صداگذار مشارکت داشته است.

لطفی از سال 1393 مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان بوده و به‌عنوان مدیر گروه سینما و مدرس در دانشگاه علمی کاربردی و انجمن سینمای جوان کردستان به تدریس مشغول است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه