English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک خبر داد:

اجرای طرح یاس جهت کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق محروم اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک از اجرای طرح یاس جهت کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق محروم اصفهان خبر داد.

اجرای طرح یاس جهت کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق محروم اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی گفت: با همکاری خانه هلال‌احمر آستان مقدس حضرت زینب(س) اجرای طرح یاس به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های این آستان مقدس برگزار گردید.

وی اضافه کرد:اجرای فعالیت های فرهنگی و مذهبی در جوار بقاع متبرکه باعث کاهش آسیب های اجتماعی و بزهکاری در جامعه می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: کلیه امامزادگان فرزندان و نوادگان ائمه معصومین(ع) هستند و همه آنان جزء مبلغان دین مبین اسلام بوده اند و همین امر باعث شده تا حرم مطهر این ستارگان آسمان هدایت از گذشته تا به امروز در ترویج فرهنگ اسلامی و مکتب شیعه در بین مردم و همه اقشار نقش و جایگاه موثر و بزرگی را ایفا کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک اظهار داشت: باید از ظرفیت هایی که در امامزادگان جلیل القدر وجود دارد برای ایجاد جامعه ای با فرهنگ اسلامی بیش از پیش استفاده کرد.

توسلی در ادامه اظهار داشت: خانه هلال‌احمر شعبه آستان مقدس حضرت زینب(س) می تواند زمینه‌ساز هم‌افزایی و اجرایی شدن طرح یاس در مناطق محروم و افراد تحت پوشش امور اجتماعی این حرم مطهر باشد.

به گزارش موج؛ طرح ملی "یاس" با هدف کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حاشیه کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در خانه های هلال فعال خواهد شد. مددجویان و افراد تحت پوشش کمیته امداد در این خانه‌ها؛ از آموزش‌های لازم برخوردار شده، سازماندهی و به‌کارگیری می‌شوند که می‌توان از این فرصت در بحران‌ها و بلایای طبیعی نیز استفاده کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه