English

فیلم کوتاه «به خاطر دخترم» راهی لندن شد

فیلم کوتاه «به خاطر دخترم» به تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان و به کارگردانی محمد فرج زاده به پنجمین دوره جشنواره London International Motion Pictures Awards ( L.I.M.P.A) انگلستان راه پیدا کرد.

 فیلم کوتاه «به خاطر دخترم»  راهی لندن شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، پنجمین دوره  جشنواره London International Motion Pictures Awards ( L.I.M.P.A) انگلستان در بخش‌های مختلف از 1 تا 12 دسامبر در لندن برگزار می‌گردد و فیلم کوتاه «به خاطر دخترم» به تهیه کنندگی حوزه هنری و نویسندگی وکارگردانی محمد فرج‌زاده به بخش نهایی این جشنواره در بخش Best Web Series راه پیدا کردند.

جشنواره  بین‌المللی تصاویر متحرک لندن (L I M P A) رویدادی سالانه است که در لندن  با  هدف گسترش فرهنگ فیلم و پیشرفت به دست آمده در شاخه‌های مختلف هنر فیلم و تقویت روابط بین فیلمسازان در کل جهان برگزار می‌شود.

3 دوره  اول این جشنواره مختص به هنرهای نمایشی بود که با تلفیق هنرهای نمایشی با هنر هفتم با عنوان  LIMPA در دو دوره اخیر بهترین فیلم های جهان را در بخش‌های بلند، کوتاه و مستند انتخاب و معرفی می‌کند. 

در بخش بهترین فیلم در مجموع 45  فیلم مجوز حضور در بخش نهایی را پیدا کرده‌اند که در این بین فیلم «به خاطر دخترم» تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان به همراه یک فیلم دیگر از ایران حضور پیدا کرده‌اند.

محمد فرج زاده از فیلمسازان توانمند کردستانی از شهرستان سقز می‌باشد که تا کنون موفقیت‌های ارزنده‌ای را در سطح بین الملل با آثار تولیدی خود کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه