English

در میناب؛

قاچاقچیان در جابجایی ۷۶ هزارلیتر سوخت قاچاق ناکام ماندند

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ازشناسایی و دستگیری قاچاقچیان سوخت و کشف محموله های سوختی قاچاق طی چهار عملیات در مرزهای آبی شهرستان میناب خبرداد.

قاچاقچیان در جابجایی 76 هزارلیتر سوخت قاچاق ناکام ماندند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار حسین دهکی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهارداشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق چیان سوخت و باتوجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق براقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار قرارگرفت.

وی در ادامه از کشف محموله سوخت قاچاق و دستگیری تعدادی از قاچاقچیان سوخت در میناب خبرداد و افزود: دراین راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان مینابی تعدادی از قاچاقچیان که اقدام به قاچاق سوخت می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: با اقدام به موقع مرزبانان و طی چهار عملیات جداگانه، 3 فروند شناور توقیف و 76 هزارلیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 3 میلیارد و 900 میلیون ریال نیز کشف شد.

سردار دهکی خاطرنشان کرد: در این رابطه 6 نفر متهم دستگیر و اقدامات قانونی ازطریق مراجع قضائی درحال پیگیری است.

وی با اشاره به برشمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگانی عزم جدی خود برای مبارزه باپدیده سازمان یافته قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را درمناطق ساحلی و دریایی را نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه