English

۳۹ باند سرقت در البرز شناسایی و منهدم شد

فرمانده انتظامی استان گفت: در راستای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در البرز 39 باند سرقت منهدم شد.

39 باند سرقت در البرز شناسایی و منهدم شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز ، سردار "عباسعلی محمدیان" در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان البرز اظهار داشت : ماموران طی 24 ساعت گذشته ، موفق شدند 39 باند سرقت شامل سارقان منزل، مغازه، خودرو و موتورسیکلت را شناسایی کنند که علاوه بر سرقت در استان البرز اقدام به سرقت از استان های همجوار نیز کرده بودند .

وی افزود: در اجرای این طرح ها ازمتهمان مقادیر زیادی طلا، لوازم خانگی، 150 دستگاه گوشی تلفن همراه، بیش از 300 دستگاه ضبط و پخش خودرو، 50 قبضه سلاح، 40 دستگاه خودرو سرقتی و سند نمره کشف شد که بر اساس برآورد کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 390 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به دستگیری 118 سارق و 9 مالخر در این رابطه خاطرنشان کرد: حدود 60 درصد از متهمان دستگیر شده دارای سوابق کیفری متعددی هستند .

سردار محمدیان با اشاره به این که تمام ماموریت های عملیاتی در سایه تعامل و همکاری میان پلیس و دستگاه قضائی حاصل می شود خاطرنشان کرد: با حمایت های قاطعانه دستگاه قضا در راستای مهار سرقت، شاهد کاهش 4 درصدی سرقت در 4 ماهه ابتدای سال 99 بوده ایم و امیدواریم این روند منجر به کاهش جرم و افزایش امنیت عمومی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه