English

دیدار رئیس دانشگاه صنعتی قم با امیرآبادی فراهانی

رئیس دانشگاه صنعتی قم با نماینده مردمی استان قم در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

دیدار رئیس دانشگاه صنعتی قم با امیرآبادی فراهانی

به گزارش خبرگزاری موج قم، رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی قم با امیرآبادی نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار دکتر رضائی نور ضمن تبریک ایام دهه کرامت و همچنین انتخاب مجدد دکتر امیرآبادی به عنوان نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی ، به ارائه گزارشی از روند رو به رشد فعالیت های عمرانی، علمی ، پژوهشی و فرهنگی دردانشگاه صنعتی قم پرداخت.
دکتر رضایی نور گفت: حمایت های بی دریغ مسئولین استان به ویژه جنابعالی در حل مشکلات دانشگاه صنعتی قم قابل تقدیر و قدردانی است. بی شک اگر حمایت و همدلی جنابعالی با دانشگاه صنعتی قم همراه نبود، رشد و شکوفایی این دانشگاه میسر نمی شد.
در ادامه دکتر امیر آبادی پیشرفت دانشگاه صنعتی قم را در گروی انقلابی بودن، جذب اعضای هیأت علمی توانمند و انجام فعالیت های چشمگیر پژوهشی دانست و خاطر نشان کرد این عوامل در توسعه و پیشرفت دانشگاه های کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می نمایند.
در پایان این دیدار، ریاست دانشگاه از دکتر امیرآبادی دعوت نمود تا ضمن بازدید از دانشگاه صنعتی قم ، با بیان نقطه نظرات و ارائه راهکارهای سازنده خود، دانشگاه را درمسیر رشد و توسعه همه جانبه ، همراهی ومساعدت نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه