English

از دید مجمع نمایندگان مجلس کرمانشاه؛

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقابله با بحران‌ها نمره قبولی گرفت

در نشست مشترک مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اعضای مجمع از عملکرد این دانشگاه به‌ویژه کادر درمان کرمانشاه تقدیر کردند.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقابله با بحران‌ها نمره قبولی گرفت

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آرش لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام عادی سال زحمات فراوانی را متحمل می‌شود، اما در این سه سال اخیر به دلیل حوادث و اتفاقاتی که افتاد فشار سنگینی بر مجموعه درمان کرمانشاه وارد شد که با تلاش و زحمات فراوان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خوشبختانه سربلند از این بحران‌ها بیرون آمده است.

وی از زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای فعالیت‌هایشان در ایام اخیر بسیار تشکر و تقدیر کرد و گفت: مجمع نمایندگان مجلس کرمانشاه برای ارتقاء شاخص‌های بهداشت و درمان در استان تلاش کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد و بایستی تلاش کنیم در توزیع کلیه امکانات بهداشتی، درمانی و نیروی انسانی عدالت را رعایت کنیم.

جهاد مخلصانه علوم پزشکی کرمانشاه در مقابله با کرونا قابل توصیف نیست

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد مخلصانه ‌دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به‌ویژه کادر بهداشتی درمانی دانشگاه در شیوع کرونا قابل توصیف نیست و در این مدت همتی بی‌سابقه برای مقابله با کرونا و کنترل این بیماری داشتند.

محمد رشیدی در نشست مجمع نمایندگان کرمانشاه با هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مجمع نمایندگان در کنار هم هستند و دغدغه ما در این مجمع پیگیری مسائل مختلف استان کرمانشاه و پیشرفت همه‌جانبه در استان است.

وی بابیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ازنظر کمی و کیفی فعالیت‌های مطلوبی انجام‌شده گفت: وضعیت و امکانات درمانی در استان کرمانشاه به‌گونه‌ای است که قابلیت قطب درمانی غرب کشور را دارد. این ظرفیت در کرمانشاه وجود دارد و مجمع نمایندگان استان مطالبات دانشگاه را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

رشیدی افزود: بحث پیشگیری در استان باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد و اقدامات انجام‌شده و فراهم ساختن امکانات لازم در این زمینه نیازمند بازنگری و توجه بیشتر مسئولان است.

وی افزود: باید با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم و جهت اتصال دانشگاه به چرخه صنعت، زمینه رشد و شکوفایی بیش‌ازپیش در استان ایجاد گردد و سرمایه‌ها و پتانسیل‌های علمی استان به کشور معرفی شود.

مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین نحو رعایت نمایند

حجت‌الاسلام حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در موضوع کرونا و اقداماتی که در خصوص کنترل و مقابله با این بیماری در استان انجام‌شده را قابل‌تقدیر دانست.

وی عنوان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه نهایت تلاش و کوشش خود را برای مقابله با بیماری کرونا به کار گرفتند و خوشبختانه سربلند بیرون آمده‌اند و این تلاش‌ها افتخاری بزرگ برای استان است.

حجت‌الاسلام حسینی کیا بابیان اینکه مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین نحو رعایت نمایند و با رعایت نکات بهداشتی حافظ سلامت خود و جامعه باشند گفت: با توجه به افزایش تعداد موارد بستری و ابتلا به بیماری، مراسم عزا و عروسی به دلیل تجمع افراد، درصد انتقال بیماری را افزایش می‌دهد، مردم باید در این خصوص نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند چراکه برگزاری این مراسم در منازل درصد انتقال بیماری را بیشتر افزایش می‌دهد.

وی گفت: در رستوران‌ها و مکان‌هایی که امکان انتقال بیماری وجود دارد باید نظارت بیشتری در اجرای پروتکل‌های بهداشتی وجود داشته باشد.

 حجت‌الاسلام حسینی کیا اظهار داشت: باوجود تلاش‌ها و اقدامات انجام‌شده در بخش بهداشت و درمان، کمبودهایی در شهرستان سنقروکلیایی به‌ویژه در حوزه‌های چشم‌پزشکی، ارتوپدی و تجهیزات دیالیز وجود دارد.

وی همچنین افزود: کمبود نیروی پرستار و خدماتی در بیمارستان شهرستان سنقروکلیایی جدی است که لازم است در خصوص رسیدگی به این موارد و پیگیری آن اقدامات صورت گیرد.

قصرشیرین ظرفیت قطبیت توریست درمانی غرب کشور را دارد

شهریار حیدری نماینده مردم شریف قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ تیم بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مدیریت بیماری کرونا گفت: با توجه به قطب بودن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ازآنجایی‌که پتانسیل موجود در استان کرمانشاه بسیار قابل‌قبول است، بایستی اقداماتی درزمینهٔ تثبیت این امر صورت گیرد.

وی اظهار داشت: شهرستان قصرشیرین این پتانسیل را دارد که به قطب توریست درمانی غرب کشور تبدیل شود که این امر نیازمند پیگیری و هماهنگی‌های مجمع نمایندگان استان است تا کمک‌های لازم را جهت جذب سرمایه‌گذار در این خصوص انجام دهند.

حیدری ضمن تقدیر از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با توجه به حضور مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در کمیسیون‌های امنیت ملی، کشاورزی، برنامه‌وبودجه و صنعت، معدن و تجارت این امکان فراهم است که اقدامات خوبی در این زمینه‌ها صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه