English

احمد مرادی نژاد مطرح کرد؛

حرکت پهلوانانه‌ی قهرمان هرمزگانی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

رئیس ستاد دیه هرمزگان از مزایده مدال طلای کامبیز طارمی قهرمان هرمزگانی مسابقات جهانی پارا دومیدانی در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

حرکت پهلوانانه‌ی قهرمان هرمزگانی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نژاد رئیس ستاد دیه استان هرمزگان، اذعان داشت: کامبیز طارمی قهرمان جهان پارادومیدانی اولین مدال طلای خودش را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان هرمزگان اهدا کرده است.
مرادی نژاد با بیان اینکه طارمی اولین ورزشکار دو و میدانی در کشور است که موفق به کسب 149 مدال شده، گفت: از این تعداد مدال 70 عدد مدال طلا بوده که 9 مورد از آن‌ها در مسابقات جهانی کسب شده است.
رئیس ستاد دیه استان هرمزگان در بخش ادامه اضافه کرد: قرار است امروز دوشنبه مورخ دوم تیر ماه سال 1399 مدال طلای این قهرمان جهان در سایت «تک دیل» به صورت مزایده خیریه به فروش برسد که درآمد حاصل از فروش این مدال به صورت کامل به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استاد هرمزگان تعلق خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه این ورزشکار هرمزگانی با این حرکت خداپسندانه آزادی چندین نفر از هم میهنانش را سبب خواهد شد، عنوان کرد: این دست رفتارهای انسان دوستانه بین ورزشکاران ایرانی کم دیده نمی‌شود، ورزشکارانی از رشته هایی مختلف که در عرصه های بین المللی پرچم ایران را برافراشته و حاصل سال ها تلاش خود را برای حل مشکل سایر هم‌نوعان اهدا کرده اند.
مرادی نژاد خاطر نشان کرد: همه ساله در سراسر کشور از طریق ستادهای دیه ی استان ها تعداد قابل توجهی از زندانیان جرائم غیر عمد که ممکن است در مواردی به خاطر مبالغی بسیار کم اسیر زندان ها باشند، با فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی خیران آزاد می‌شوند که یکی از این روش‌های کمک به زندانیان این‌گونه فعالیت‌های پهلوانان عرصه ی ورزش است.
 وی افزود: با به مزایده گذاشتن مدال طلای کامیبز طارمی ممکن است ده‌ها خانواده که سرپرسی بالای سرشان نیست دوباره طعم سرپرست داشتن را بچشند و دور از انتظار نیست که ده ها کودک کار با بازگشت پدرشان به خانه دست از کار بکشند و راهی درس و مدرسه شوند.
مرادی نژاد در پایان با ابراز خرسندی از این حرکت خداپسندانه گفت: این مدال از آن خیری است که بالاترین قیمت را برای این هدیه ارزشمند ثبت سفارش کند و تمامی هزینه ی حاصل از فروش این مدال نیز در اختیار ستاد دیه ی استان هرمزگان قرار خواهد گرفت تا پس از انجام این مزایده مبارک تعدادی از هموطنان به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه