English

معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان خبر داد:

ارئه خدمات ۲۴ ساعته با راه اندازی سامانه "اصفهان نما" به شهروندان

معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان از ارئه خدمات 24 ساعته سامانه "اصفهان نما" برای ثبت درخواست و پرونده از طریق این سامانه به شهروندان خبر داد.

ارئه خدمات 24 ساعته با راه اندازی سامانه "اصفهان نما" به شهروندان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید احمد حسینی نیا در اولین نشست خبری سال 99  سه شنبه ها با رسانه در جمع خبرنگاران گفت: با راه اندازی سامانه "اصفهان نما"همشهریان عزیز می توانند برای انجام امور شهرسازی  در هر ساعت از شبانه روز از طریق اینترنت اطلاعات لازم برای ثبت درخواست و پرونده خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.

وی بیان داشت: سامانه "اصفهان نما" به منظور کاهش مراجعات شهروندان و اتلاف وقت و همچنین تسهیل امور مردم بدون مراجعه به شهرداری ها در مناطق 15 گانه راه اندازی شد.

حسینی نیا ادامه داد: در این سیستم به دنبال این هستیم که شهروند با استفاده از اینترنت و بدون مراجعه حضوری، 26 خدمت مورد نیاز خود را از شهرداری دریافت کنند. 

این مقام مسئول گفت: از ابتدای بهمن ماه سال گذشته توانستیم خروجی ساختار سامانه اصفهان نما به آدرس my.isfahan.ir با عنوان شهر با چند کلیک را در منطقه 12 به عنوان پایلوت انجام دهیم.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان افزود: در حال حاضر از طریق سایت my.isfahan.ir   34 خدمت تحت عنوان خدمات شهرسازی و درآمد به شهروندان ارائه می شود.

حسینی نیا اضافه کرد: 26 خدمت در مناطق15 گانه جاری شده است و 8 خدمت باقی مانده از ابتدای اردیبهشت در مناطق 6، 7 و 12 به عنوان پایلوت اجرا می شود.

وی بیان داشت: همچنین از طریق این سایت، خدمتی تحت عنوان "پرونده من" برای بارگذاری اطلاعات ملکی شهروندان و آگاهی از اطلاعات مورد نیاز آنها در مورد موقعیت ملک ارائه می شود.

 معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: تعیین میزان مجاز ارتفاع، آگاهی از طرح های توسعه شهری پیرامون ملک و ... از جمله اطلاعاتی است که از این طریق و بدون مراجعه شهروندان به شهرداری  ارائه می شود.

حسینی نیا افزود: آگاهی از آخرین وضعیت گواهی پایان کار، پایان سفت کاری، صدور پروانه ساختمانی استعلامات بانک و دفترخانه  و... از خدماتی است که از طریق سایت اصفهان نما برای شهروندان قابل دسترسی است.

وی بیان کرد: ساختار این برنامه بر اساس تحقق شعار شفافیت و ساده سازی امور برای شهروندان پیاده سازی شده است که از طریق این سامانه، شهروندان می توان امور مربوط به پروانه های ساختمانی که در دهه های 70، 80 و 90 صادر شده است را 24 ساعته پیگیری کنند.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان در پایان گفت: در یک ماهه گذشته از طریق سامانه my.isfahan.ir   679 مورد استعلامات دفترخانه، 817 مورد استعلام بانک، 268 مورد در حوزه پروانه های صادره و 101 مورد در بخش پایان کار و سفت کاری ثبت درخواست انجام شده است.

سامانه اصفهان نما

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه