English

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران خبرداد:

استقبال بی نظیر مازندرانی ها از رزمایش مومنانه

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران از استقبال بی نظیر شهروندان مازندران در سراسر استان از اجرای رزمایش مومنانه خبر داد و گفت: مشارکت مردمی در این طرح ستودنی است.

استقبال بی نظیر مازندرانی ها از رزمایش مومنانه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار محمدحسین بابایی در بازدید از طرح های مبارزه با کرونا سپاه شهرستان چالوس اظهار داشت: در بازدیدی که از شهرستان فریدونکنار به سمت شهرستانهای غرب استان مازندران  داشتم خوشبختانه اقدامات خیلی خوبی در مبارزه با شیوع کرونا ویروس انجام شده است.

وی ادامه داد: از آغاز بحران کرونا قرارگاه پدافند زیستی سپاه شروع شد و وظیفه تامین نیازمندی های بهداستی مردم و بیمارستانها را انجام میداد.

سردار بابایی بیان داشت: قرارگاه پدافند زیستی سپاه در استان مازندران در تمام پایگاههای مقاومت،حتی در روستاها شکل گرفت و اقدامات خوبی را انجام دادند.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران تصریح کرد: از روز نیمه شعبان بعد از دستور رهبر معظم انقلاب، رزمایش مومنانه در استان مازندران شکل گرفت و با کمک و مشارکت مردم و خیرین مازندرانی بیش از برنامه ریزی کمک کردند که جای قدردانی دارد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه کارگاه‌های تولیدی اقدام به تهیه دستکش، گان و اقلام مورد نیاز کردند، ادامه داد: این تولیدات به صورت رایگان در اختیار بیمارستان‌ها و مردم قرار گرفته است.

سردار بابایی با بیان اینکه مردم استان در مدت شیوع کرونا بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی و مقابله با کرونا انفاق کرده‌اند، افزود: در مجموع بیش از ۴۴۰ نفر روز نیروی بسیجی مشارکت کردند و بیش از دو هزار نیروی بسیجی نیز با حضور در مراکز درمانی به کمک کادر سلامت شتافتند.

وی تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان در تمام شهرستانهای استان مازندران سه مرحله کمک معیشتی بین نیازمندان در طرح رزمایش مومنانه توزیع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه