English

معاون استاندار مازندران:

روند اجرایی پروژه های عمرانی مازندران آغاز شد

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در دوران بحران کرونایی که پروژه های عمرانی در مازندران تعطیل شده بود روند اجرایی این پروژه ها با رعایت نکات بهداشتی آغاز شد.

روند اجرایی پروژه های عمرانی مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مهدی رازجویان در جلسه شورای فنی استان مازندران اظهار داشت: با توجه به بخشنامه وزارت کشور ادامه فعالیت در پروژه‌های عمرانی توسعه ملی استانی با حفظ اقدامات بهداشتی از امروز سرگرفته می‌شود.

وی ادامه داد : پیشنهاداتی از سوی این معاونت براساس ملاحظات ایمنی بهداشت کار و محیط زیست و پروتکل‌های ابلاغی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد برای مدیریت اجرایی کارگاه‌های عمرانی ارسال شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران بیان داشت : در مورد نحوه چیدمان کارگاهی نحوه ارائه خدمات بهداشتی، چگونگی حمل و نقل نیروی کار، اسکان تغذیه شاغلین در کارگاه‌های عمرانی، زمان بندی فعالیت در کارگاه، حضور غیاب کارگران و به حداقل رساندن نیروها تصمیم گیری های لازم اتخاذ شد.

رازجویان اذعان داشت: نحوه تهیه و دراختیارگذاری لوازم وسایل تجهیزات برای حفظ ایمنی سلامت کارگران، کنترل پایش مستمر وضعیت سلامت نیروی کار و هماهنگی با مراکز بهداشتی درمانی از جمله موضوعاتی بوده که کارگاه‌های عمرانی و اجرایی ملزم به رعایت و اجرای آن است.

معاون عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد: از امروز و حسب ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مجدد کارگاه‌های تولیدی و پروژه‌های عمرانی و اجرایی با حفظ الزامات بهداشتی آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه