English

کیانوش عارفی خبرداد؛

پیش بینی وضعیت جوی ودریایی امروز در هرمزگان

معاون فنی شبکه و ایستگاهای اداره هوا شناسی هرمزگان گفت: طی امروز یکشنبه، 24 فروردین ماه 99 افزایش و گذر ابر و برروی مناطق دریایی، وزش بادهای جنوب شرقی برای استان پیش بینی می شود که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

پیش بینی وضعیت جوی ودریایی امروز در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی شبکه و ایستگاهای اداره هوا شناسی هرمزگان گفت: توصیه می شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد و از اواخر وقت امشب و طی روز دوشنبه 25 فروردین، تحت تاثیر سامانه بارشی، از مناطق غربی استان و جزایر کیش و لاوان رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ آغاز خواهد شد و به تدریج تا ساعات بعد از ظهر و شب سایر نقاط استان را نیز در برخواهد گرفت.

وی افزود: عمده ی بارش های این سامانه در مناطق غربی و شمالی استان پیش بینی می شود که ضمن افزایش لحظه ای سرعت وزش باد، احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها به ویژه در  مناطق یاد شده دور از انتظار نخواهد بود.

معاون هواشناسی گفت: با توجه به حجم بیشتر بارش طی روز دوشنبه در استان های همجوار توصیه می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی به ویژه در مناطق غربی و شمالی استان خودداری و با توجه به بروز صاعقه ازصعود به مناطق مرتفع نیز اجتناب شود.

وی در ادامه خبر داد: روز سه شنبه بارش چندانی در سطح استان نخواهیم داشت و لازم به ذکر است سامانه ی بارشی دیگری طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان نفوذ و فعالیت خواهد کرد.

معاون فنی شبکه و ایستگاهای اداره هوا شناسی هرمزگان در پایان گفت: از نظر دمایی در این مدت کاهش دمای بیشینه و افزایش دمای کمینه پیش بینی می شود و در صورت تغییراحتمالی در الگوهای هواشناسی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه