English

یوسف اکبری:

اسامی توزیع کنندگان روغن و برنج را افشا می‌کنم/دغدغه اصلی خبرنگاران توزیع نابرابر و ناعادلانه آگهی‌های دولتی است

کاندیدای مجلس یازدهم گفت: کاندیداهایی که با سوءاستفاده از وضعیت معیشت مردم به دنبال توزیع برنج، روغن و ماکارونی هستند به مردم معرفی خواهیم کرد تا پرده از این تخلفات انتخاباتی برداشته شود

اسامی توزیع کنندگان روغن و برنج را افشا می‌کنم/دغدغه اصلی خبرنگاران توزیع نابرابر و ناعادلانه آگهی‌های دولتی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یوسف اکبری کاندیدای مجلس یازدهم در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در سخنرانی بازار و در جمع مطالبه‌گران خواستار شفافیت مالی کاندیداها و اظهارنظر آنها از گردش مالی‌شان شدم و در این زمینه خود بنده نیز به شکل آشکار و عیان دارایی خود را اعلام خواهم کرد و امیدوارم دیگر کاندیداها نیز به شفافیت در این زمینه عمل کنند.

وی با بیان اینکه هرگونه سوءاستفاده از جایگاه و همچنین مدرک تحصیلی توهین به شعور مردم بوده و نتیجه‌ای جز بی‌آبرویی برای کاندیداها به همراه نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: ریخت و پاش کاندیداها و توزیع اقلام معیشتی مردم از سوی آنها امری ناپسند است و گزارش‌هایی به بنده رسیده است که در برخی از شهرها این توزیع اقلام انجام شده و یا در حال انجام است.

فرماندار سابق اردبیل با توصیف ویژگی‌های یک کاندیدای انقلابی و ارزشی بیان کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی هزینه‌های میلیاردی و تجملات معنایی ندارد و در میدان رقابت ضرورت دارد مردانه و به شکل صادقانه کاندیداها ورود پیدا کنند و اجازه ندهند تا پول جای صداقت و اعتماد در رفتارها را بگیرد.

اکبری با انتقاد از حرکت جمنا در آستانه انتخابات برای معرفی کاندیداهای خاص گفت: بنده از اول به دنبال وحدت و انسجام نیروهای انقلابی بودم و در ایجاد این همگرایی زحمت کشیدم اما به نظر می‌رسد برخی‌ها با حرکت‌های فردگرایانه و تک‌روی علاقمند به انتخاب شخص خود بوده و نمی‌خواهند دیگران را نیز ببینند.

وی افزود: بنده از اول آمادگی خود را برای انجام مناظره با سایر کاندیداها اعلام کردم و همچنان بر این باورم با درایت بازار می‌توان این مناظره را برگزار کرد تا بسیاری از حقایق و مسایل انتخاباتی بازگو شود.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم ادامه داد: به هیچ وجه حیات و ممات بنده به نتیجه انتخابات بستگی ندارد و این از مرام پهلوانی و قهرمانی به دور است که بخواهم در مسیر انتخابات فرد دیگری را هزینه کنم و با وجود ضعفی که در تامین مسایل مالی دارم معتقدم باید مردانه در این صحنه تا آخر حضور داشته و زمینه جلب مشارکت مردم را در این مسیر فراهم کرد.

اکبری مجلس را جایگاه افراد مطالبه‌گر و دارای روحیه کار و تلاش دانست و بیان کرد: فردی که به مجلس راه می‌یابد باید دغدغه مشکلات مردم را همواره با خود داشته باشد و با آشنایی به دردهای مردم درصدد رفع آنها برآید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بنده خود را خبرنگار می‌دانم و همواره بر این رسانه‌ای بودن خود بالیده‌ام، تصریح کرد: بنده از وجود خبرنگاران در همه عرصه‌های مدیریتی چه در زمانی که فرماندار بودم و چه در سایر برهه‌ها انرژی مثبت گرفته‌ام و این قشر را سبب سرافرازی و آبرومندی خود می‌دانم.

**دغدغه اصلی خبرنگاران توزیع نابرابر و ناعادلانه آگهی‌های دولتی است

اکبری تحقق مطالبات خبرنگاران در مجلس را یکی از برنامه‌های خود در صورت راهیابی به بهارستان اعلام کرد و گفت: دغدغه اصلی خبرنگاران توزیع نابرابر و ناعادلانه آگهی‌های دولتی است که با ورود به مجلس این دغدغه مهم  مطالبه اصلی خبرنگاران اصحاب رسانه استان را حل و فصل می‌کنم.

وی گفت: بنده هرگز وابسته مراکز قدرت و امیدوار به مراکز ثروت نبوده‌ام و همواره با دستان آلوده و پول‌های کثیفی که وارد عرصه انتخابات شده‌اند مبارزه کرده‌ام و عزت و آبروی خود را از اعتماد مردم و ورزشکاران و پهلوانان این استان کسب کرده‌ام.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه