English

سرهنگ محمدرضا خدادوست اعلام کرد:

مصالحه ۷۲ درصدی پرونده های قضائی در کلانتری های اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: طی مدت 9 ماهه سال جاری 72 درصد پرونده های قضایی در کلانتری های اصفهان به مصالحه ختم شده است.

مصالحه 72 درصدی پرونده های قضائی در کلانتری های اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا خدادوست بیان کرد: 72 درصد پرونده هایی قضایی با تلاش مؤثر کارشناسان مشاوره کلانتری های اصفهان طی مدت 9 ماهه امسال به مصالحه ختم شده و از ارجاع آن ها به دادگاه ها و دادسراها جلوگیری شد.

وی با اشاره به نقش مشاوران فعال پلیس در کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد: با توجه به تنوع و همه گیری آسیب ها خصوصاً در قشر جوان و نوجوان، خدمات مرکز مشاوره و مددکاری کلانتری ها توانسته است تاثیر قابل تاًملی برپیشگیری از بروز و شیوع این آسیب ها داشته باشد.

سرهنگ خدادوست در ادامه گفت: بیشترین پرونده های ارجاع شده به واحدهای مشاوره و مددکاری در 9 ماهه امسال مربوط به  نزاع و درگیری و مشکلات خانوادگی بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان اظهار داشت: مرکز مشاوره و دوایر مددکاری اجتماعی مستقر در کلانتری ها در جهت حفظ و تامین بهداشت روانی و ایجاد زمینه های رشد همه جانبه اعضای خانواده و در راستای نگرش جامعه محوری پلیس ، با بکارگیری کارشناسان مجرب و متخصص توانسته است در جهت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی خانواده هاو ارتقاء سطح بهداشت وسلامت روانی افراد بسیار موفق عمل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه