English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر:

مصالحه ۷۰ درصدی پرونده های قضائی در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از مصالحه 70 درصدی پرونده های قضائی در کلانتری های از ابتدای سال جاری تا کنون در خمینی شهر خبر داد.

مصالحه 70 درصدی پرونده های قضائی در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: طی مدت 9 ماهه سال جاری 70درصد از پرونده های قضائی توسط واحدها و دفاتر مشاوره و مددکاری کلانتری ها در خمینی شهر به مصالحه ختم شده است.

وی افزود: کاهش تشکیل پرونده های قضائی ، حذف ماموریت های غیر ضروری و توانمند شدن خانواده ها از جمله تاثیرات مهم عملکرد واحدهای مشاوره پلیس به شمار می آید.

این مقام انتظامی گفت: همچنین در این مدت 95 جلسه مشاوره فعال در سطح مدارس ، مساجد و محلات و تعداد 7 کارگاه آموزشی و نشست برون سازمانی با حضورمشاوران کلانتری ها نیز برگزار شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر بیان کرد: خداوند متعال در قرآن مجید در آیاتی مانند " وشاورهم فی الامر " و همچنین آیه مقدس " و امرهم شوری بینهم " به اهمیت مشاوره در جوامع مسلمین اشاره فرموده که این امر بیانگر نیاز مشاوره در تمام زمان ها و مکان ها می باشد پس می توان گفت که مشاوره و نیاز به مشاوری متخصص و کارآزموده از نیازهای اساسی و پایه ای جوامع امروزی می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه