English

قصمی حامل خبرهای امیدآفرین در حوزه آب و فاضلاب هرمزگان

مدیرعامل عامل آب و فاضلاب هرمزگان وضعیت فعلی و چشم انداز طرح های آب و فاضلاب در سال جاری را تشریح و خبرهای خوبی به هرمزگان نشینان مخابره کرد.

قصمی حامل خبرهای امیدآفرین در حوزه آب و فاضلاب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امین قصمی مدیرعامل عامل آب و فاضلاب استان هرمزگان در حاشیه بازدید از پروژه های تصفیه خانه آب بندرعباس، تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس و خور گور سوزان، خط انتقال آب از آب شیرین کن بندرعباس تا مخازن داماهی و آب شیرین کن بندرعباس که با حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان صورت گرفت، اذعان داشت: کار بازسازی بر اساس برنامه زمان بندی مصوب سرمایه گذار ارائه شده که این زمان بندی به پایان رسیده است و تاخیر در اجرای فرآیند بازسازی از طرف سرمایه گذار ایجاد شده و سرمایه گذار برنامه زمان بندی جبرانی را ارائه کرده است.

بازدید

*فرآیند سه ماهه بازسازی

وی با وعده این که قرار است در یک فرآیند سه ماهه کار بازسازی انجام شود، تصریح کرد: ما به موازات این موضوع، پروژه هایی را در سطح استان هرمزگان تعریف کرده ایم تا هم کار بازسازی و هم انتقال پساب را شرکت آبفا استان انجام دهد.

*خبرهای خوب از شهرک پیامبر اعظم

امین قصمی با بیان این که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا تامین اعتبار پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم انجام شود، ادامه داد: اتفاقات خوبی در حوزه مسکن مهر در حال وقوع است به طوری که وزارت نیرو برای سال 98 تخصیص اعتبار خوبی در نظر گرفته تا پروژه تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر شهرک پیامبر اعظم را  با سرعت بیشتری به اتمام برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرک پیامبر اعظم از جمعیت بالایی برخوردار و نیازمند یک آبشیرین کن مستقل است، تصریح کرد: پیش بینی می شود این تصفیه خانه در شش ماهه دوم سال 99 وارد مدار بهر برداری شود و از پساب آن تصفیه خانه هم در فضای سبز این شهرک استفاده شود.

گفتنی است؛ فاز ۱ تصفیه خانه فاضلاب پیامبر با ظرفیت هشت هزار متر مکعب در شبانه روز  به منظور تصفیه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم در حال اجرا است.

بازدید3

*از آبشیرین کن بندرعباس تا مخازن داماهی

وی در خصوص طرح خط انتقال آب از آب شیرین کن یک صد هزار مترمکعبی بندرعباس تا مخازن داماهی شهر بندرعباس، خاطرنشان کرد: این طرح شاهرگ حیاتی آب شهر بندرعباس است که به طول 33 کیلومتر در حال اجراست و هم‌اکنون 9 کیلومتر آن انجام شده است.

قصمی هدف از اجرای این طرح را اینگونه بیان کرد: ایجاد تأسیسات لازم جهت انتقال آب تولیدی آب‌شیرین‌کن بندرعباس به مخازن داماهی این شهر و تأمین کمبود آب شهر بندرعباس و مناطق غربی شامل شهرها و روستاهای غرب بندرعباس از جمله اهداف این طرح  است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه