English

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان :

حوزه طراحی و دوخت جزء ۱۰ اولویت اصلی طرح تکاپو در کردستان است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان با اشاره به برگزاری استارت آپ طراحی لباس که برگزار شد اظهارداشت: حوزه طراحی و دوخت جزء 10 اولویت اصلی طرح تکاپو در کردستان است.

حوزه طراحی و دوخت جزء 10 اولویت اصلی طرح تکاپو در کردستان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سید جمیل احمدی در آیین اختتامیه نخستین استارت آپ ویکند صنایع پوشاک الگوی دوخت (اسپاد) غرب کشور با اشاره به اینکه استارت آپ ها در شناسایی چالش ها و مشکلات حوزه کسب و کار و کشف راهکار رفع موانع این حوزه نقش اساسی را ایغاء می کنند افزود:این رویداد چهارمین استارتاپ صنعت پوشاک کشور و نخستین دوره غرب کشور بود وبرهمین اساس حوزه طراحی و دوخت جزء 10 اولویت اصلی طرح تکاپو در کردستان است که این استارت آپ در این راستا برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: با توجه به اهمیت استارت آپ‌ها در توسعه اشتغال و کارآفرینی انتظار می رود که طراحان چالش ها و مشکلات جامعه را در نوآوری های خود مد نظر قرار دهند که در ایده های استارتاپ ویکند صنایع پوشاک الگوی دوخت (اسپاد) این مهم رعایت شده بود.

احمدی با اشاره به جایگاه فناوری اطلاعات در استارت آپ ها بیان داشت : استارت آپ موضوع جدیدی نیست و از گذشته این بحث در میان جوامع انسانی شکل گرفته بود اما امروز با وارد شدن فناوری اطلاعات به این حوزه موضوع استارت آپ ابعاد وسیعی را به خود گرفته است .

وی با اشاره به نقش استارت آپ ها در بهبود فضای کسب و کار اظهار داشت : استارت آپ ها با شناسایی پالش ها و مشکلات حوزه کسب و کار و مطرح کردن موضوع به عنوان یک هدف و با ارائه طوفان فکری و تلاش در راستای پیدا کردن راهکاری برای برظرف نمودن موانع این موضوع می توانند نقش تاثیرگذار خود را ایفاء نمایند.

احمدی وضعیت موجود بازار امروز را تقاضا محور ارزیابی کرد و ادامه داد : برای ماندگاری و موفقیت در بازار کار باید نیاز مشتریان شناسایی و محصولاتی برابر با تقاضا جامعه تولید و عرضه کرد و بررسی و شناسایی این تقاضا از طریق استارت آپ ها انجام و روند موفقیت در این عرصه هموار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت : شرکت های استارت آپی می توانند با کسب درآمد بالا بخش بزرگی از نظام بودجه کشور را تامین کند که این مهم می طلبد با حمایت مسئولین و مقامات ارشد کشوری و استانی شکل و پایه گذاری شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه