English

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان؛

امسال طرح ایران مهارت در کردستان اجرا می شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان از اجرای طرح ایران مهارت در استان کردستان در راستای اجرای عدالت اجتماعی خبر داد.

امسال طرح ایران مهارت در کردستان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سید جمیل احمدی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج، به مناسبت 6 مرداد «روز مهارت آموزی»  اظهار داشت: رونق تولید و تحقق شعار سال مستلزم داشتن نیروی انسانی کارآمد و توانا بوده و این مهم نیازمند مشارکت اجتماعی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان با بیان اینکه شعار امسال این هفته «مهارت افزایی»  است، افزود: واحدهای صنفی که فعالیت دارند نیروی کار خود را برای مهارت افزایی به فنی و حرفه ای واگذار کنند همچنانکه تمام اقشار جامعه نیز می توانند از آموزش های مهارتی بهره مند شوند.

وی به فعالیت 134 آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در کردستان اشاره و اضافه کرد: در پادگان ها و زندان های استان نیز مهارت های فنی و حرفه ای به سربازان و زندانیان آموزش داده می شود که کار ارزشمندی در راستای ایجاد مهارت و اشتغال است.  

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان با بیان اینکه برای آموزش مهارت در روستاها نیز برنامه ریزی شده است، یادآور شد: امسال طرح ایران مهارت را در سطح استان اجرا می کنیم که دانش آموزان می توانند از کلاس های مهارت آموزی استفاده کنند و این مهم سیاست دولت در راستای ایجاد عدالت اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، 31 تیر تا 6 مرداد به هفته مهارت، کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای نامگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه