English

رضا رحمانی:

رونق تولید وظیفه همه است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رونق تولید وظیفه همه است و مسئولین باید تلاش کنند تا موانع و مشکلات تولیدکنندگان را رفع کنند تا رونق تولید را به همراه داشته باشد.

رونق تولید وظیفه همه است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، رضا رحمانی در جلسه رفع موانع تولید غرب استان مازندران اظهار داشت: استان مازندران با مدیریت خوب استاندار در بحث سیل اقدامات خوبی انجام داد و موجب شد تا خسارت ها کاهش یابد.

وی ادامه داد: فعالیت معدن ها هیچ منافاتی با موضوع زیست محیطی و منابع طبیعی ندارد و در بسیاری از کشورهای دنیا که شرایط مازندران را دارند و فعالیت های معدن تعطیل نیست.

رحمانی بیان داشتک با توجه به پیشرفت علم و صنعت وضعیت موجود با سابق متفاوت است و فعالین حوزه معدن باید خود را به تجهیزات روز برسانند تا فعالیت معدنی آنها موجب نابودی منابع طبیعی و محیط زیست نباشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: همانطور که رعایت مسایل زیست محیطی وظیفه همه است رونق تولید نیز وظیفه همه است و باید با همکاری و ارایه راهکارهای کارشناسی دو موضوع را باهم داشته باشیم.

وی ادامه داد: امر توسعه در استان مازندران را نباید متوقف کنیم و نگوییم که مردم ساخت و ساز نکنند لذا باید به دنبال کاهش هزینه ها برای مردم باشیم و اگر رعایت کنیم و تعداد محدودی واحد معدنی را مجوز بدهیم از تخریب منابع طبیعی و برداشت های غیرمجاز نیز جلوگیری می کنیم.

رحمانی تاکید کرد:باید تمام تلاش مدیران این باشد مشکلات در استان رفع شود و نباید موضوعات استانی را برای رفع مشکل به تهران بفرستیم و دوستان باید در استان بتوانند مشکلات خود را رفع کنند.

وی بیان داشت: شهرک صنعتی مرزن آباد یک ظرفیت خوب برای تولید در استان مازندران است و واحدهای صنعتی خوبی در این شهرک در حال فعالیت هستند و نیاز است بانک ها برای رونق تولید در این شهرک حمایت کنند.

رحمانی گفت: در چند واحد تولید کننده ای که در کلاردشت و مرزن آباد بازدید کردم متاسفانه شاهد بودیم بانک ها همکاری لازم را نداشته اند که نیاز است در این زمینه پیگیری ویژه ای شود و انتظار ما این است بانک ها شخصا از واحدهای تولیدی بازدید کنند و سیاست نظام رونق تولید است.

وی گفت: در سالجاری همه واحد های تولیدی و صادراتی می توانند 50 درصد کالا وارد کنند و دوستان نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه