English

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد

احداث بارانداز شیلات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار در اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بارانداز شیلات در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان با اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال احداث می شود.

احداث بارانداز شیلات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد مجیری با اشاره به احداث بارانداز شیلات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار بیان کرد: عرضه عمده مواد پروتئینی  مانند ماهی، میگو و سایر محصولات دریایی در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان صورت می گیرد که  در راستای ارائه خدمات بهتر، رعایت اصول کامل و دقیق عرضه این محصولات و همچنین توسعه فضای مورد نیاز با توجه به نیاز کلان شهر اصفهان با هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان، فضایی مناسب  به این منظور در نظر گرفته شده است تا با هدف بهبود سیستم نظارت بر شبکه توزیع و توسعه فضای عرضه و ساماندهی عمده فروشان ماهی ، میگو و سایر محصولات دریایی  بارانداز شیلات احداث شود.

وی افزود: برای ایجاد بارانداز شیلات میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان چهار هزار و ۳۰۰ مترمربع فضا دارای پنج هزار مترمربع زیربنا شامل ۱۴ غرفه با اتاق مخصوص تعویض لباس کارکنان و حمام جهت رعایت مسایل بهداشتی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای احداث بارانداز شیلات اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تفکیک و جداسازی محل تخلیه بار از محل عرضه از مهمترین خصوصیات طرح بارانداز شیلات میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان است.

مجیری گفت: ارزیابی بازار عمده فروشان ماهی در میدان مرکزی اصفهان حاکی از آن است که عدم استفادهاز سازه مناسب برای این کار، مشکلات مختلفی را پیش روی عمده فروشان ماهی و مراجعه‌کنندگان قرار داده است که اساسی‌ترین مشکلات موجود با تشکیل جلسات تخصصی با سازمان‌ها و نهاد های مرتبط (سازمان دامپزشکی، اداره بهداشت، فعالان بخش خصوصی و ...) و همچنین بازدیدهای میدانی برررسی و مورد شناسایی قرار گرفته است.

وی محصور نبودن محوطه بارانداز و مواجه با مشکلات ناشی از کنترل ورود و خروج خودروها،نبودن سکوهای بارگیری و تخلیه بار به صورت مجزا در دو طرف غرفه‌ها،عدم برخورداری از امکانات رفاهی و بهداشتی استاندارد نظیر اتاق رختکن، محل استراحت کارگران،عدم تفکیک دربهای ورودی فروشگاه و اتاق استراحت و رختکن (تفکیک نبودن مسیر تردد کارگران با لباس کثیف و تمیز)از نمونه مشکلات این مجموعه بوده است.

 مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بار شیلات ورودی به این مرکز ابتدا زیر نظر نماینده دامپزشکی مستقر در میدان نظارت و کنترل شده و در صورت تایید مجوز توزیع در سطح استان داده خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه